Vannochtend vroeg kreeg Suusman plots last van zijn hart.Zo erg dat hij zelf zei dat ik 112 maar moest bellen.Nu ligt hij aan de hartbewaking op de IC.Hij mocht eigenlijk naar een gewone zaal,maar elke keer als ze zijn medijnen stopte ging het weer mis.Hij is nu wel stabiel en ik mocht gewoon thuis gaan slapen.Dus daar ben ik nu dan ook....zonder Suusman Morgen gaan ze een hartecho maken en eventueel catheteriseren.Ben heel erg geschrokken.....
had mijn vader eind november ook, hij bleek hartvliesontsteking te hebben, ik hoop dat het niets ernstigs is ( hoewel het hart natuurlijk nooit goed is....) sterkte meid.
Ow nee he?Wat naar zeg!Weet hoe je je voelt....Verrassingsei-man heeft ongeveer 2 maanden geleden ook op de critical care unit gelegen voor een aantal dagen en daarna op de afdeling cardiologie en is nog steeds niet de oude! Wil je heeeeel veeeeel sterkte wensen en hoop dat het allemaal goed komt voor jullie!!
@Mejojo...sterkte met je vader. Ze weten niet precies nog wat het is.Ze denken of een bloedprop in een ader of een ader/spier rond het hart met spasmes.Hij schrok vannacht wakker van 1 van onze katten,die ergens wat vanaf gooide en ging even plassen.Toen werd ik geroepen dat ie wel heel beroerd was en dat ik 112 moest bellen. Als ik morgen meer weet kom ik jullie op de hoogte brengen. Lief dat jullie allemaal zo meeleven!
Ik denk de laatste tijd heel vaak,dat alles altijd best k*t is.4 miskramen in 2 jaar tijd.Ik heb 2 meiden van 16 en 18,die ik al meer dan een jaar niet gezien heb.Heel lang verhaal over een **k*l van een ex.Maar dan denk ik altijd :ik heb echt zo'n mazzel met Suusman.En dan dit weer.Dan denk ik wel eens dat iemand daarboven me toch wel heel erg niet lief vindt.....
Ohjeetje meis, dat is zeker schrikken!! Ik snap zo goed hoe je je voelt (lees mijn topic maar eens), wil je vanaf hier heel veel sterkte toewensen, hopelijk is het niks ernstigs joh! Ik leef met je mee hoor. Enneh; ik snap dat het moeilijk is, maar probeer sterk te blijven. Niet voor niets zei iemand heel wijs (weet ik veel wie ) ooit; de meeste ramspoed zal de sterksten overkomen. Dikke knuffel, dat kun je nu wel gebruiken denk ik