huis huren, wel veel spaargeld maar geen (nog) geen werk.

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuz09

suuz09 Bekend lid

14 jan 2009
    712
    272
    63
    Ik denk dat je via de woninbouw wel kunt huren. Heb ik ook kunnen doen zonder baan, maar met spaargeld.
    Voor ene uitkering kom je overigens niet in aanmerking door je vele spaargeld. Je moet eerst alles opeten en daarn uitkering aanvragen.

Succes!

Liefs Suzanne

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Zelf ben ik verzorgende en heb ik winkels gewerkt, Maar eigenlijk wil ik alles wel doen. Ik kan altijd verder zoeken als ik een baan heb!

ik kan vanavond weer reageren, want moet nu weg!

Suuz: Gelukkig kon jij wel huren, ik zal morgen wel zien,

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ook bij de woningbouw gaan ze je jaarinkomen nakijken. Wij wonen momenteel in een huurhuis waar we nu 3 jaar wonen. Ze wilden ons jaarinkomen zien en gingen helemaal uitrekenen of we het huis konden betalen (het hing erom want ik was aan t afstuderen en het hing erom of ik genoeg binnen kreeg) Dus ze kijken echt wel naar wat je verdient, werk of uitkering.

Succes!

4. tulip

tulip Niet meer actief

dikkebuik, nou dat moet ook voor jou zeker wel te doen zijn.

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    In de omgeving van Almelo zijn heel veel vakantieparken volgens mij, waar je met gemak een chalet kunt huren. Misschien is dat nog een idee.

6. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig, ik heb ook 3 jaar in Engeland gewoond met mijn vriend. Daar is onze dochter geboren en toen ze 4 maanden was zijn we naar NL gekomen.
    Je staat nog niet ingeschreven bij de woningbouw begrijp ik?
    Tegenwoordig is het heel moeilijk om een huisje te krijgen via de woningbouw, je moet vaak jaren ingeschreven staan.
    Wij kwamen helaas met geen spaargeld en hebben 20 maanden bij mijn ouders gewoond. Uiteindelijk uit wanhoop een huis particulier gaan huren, kost veel maar ja je moet iets.
    Waar hebben jullie in Engeland gewoond? En waarom de verhuizing?
    Wij hebben in Londen gewoond en wilden toch dichtbij familie en vrienden zijn toen de kleine er was.

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Nee nog niet ingeschreven want we zijn er pas 2 weken:D
    Wij gaan nu dus ook kijken om particulier te huren, maar eerst maar is zien wat ze morgen zeggen.
    Ook zijn wij terug gekomen omdat we graag dichter bij mijn familie willen wonen, hij is engels en heeft niks met zijn familie dus hij vond het ook een heel goed idee:D
    wij hebben dicht bij coventry gewoond!

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    De chalet zou inderdaad ook kunnen!

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hoor. Ik hoop dat jullie snel iets kunnen vinden.

10. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Urgentie geven ze nie zo gemakkelijk meer dus denk dat je daar niet op moet rekenen! En je moet volgens mij echt een vast inkomen per maand hebben om te huren bij de woningstichting! Dan zit er maar een ding op, particulier!

Deel Deze Pagina