Hoi meiden, Ik heb even jullie hulp nodig..... 2 oktober hebben wij (vriendlief, ik, stiefzoon, mijn broertje en schoonzusje) een fotoshoot. We willen graag een mooie foto aan mijn ouders geven die eind oktober 25 jaar getrouwd zijn. Alleen wat trekken we aan????? Zat zelf te denken aan iedereen een spijkerbroek en dan iets zwarts erop aan en dan met een grijze achtergrond.......... Maar vraag me af of het niet te saai gaat worden. Iemand nog iedeeën???? We moeten er natuurlijk wel een beetje hetzelfde gekleed uitzien (qua kleur)
met een donkere achtergrond zou ik zeker geen zwart aandoen, maar bijv een spijkerbroek en een wit truitje/blousje? steekt dan mooi af tegen elkaar
Wij kregen bij de kinderen het advies om geen witte kleren aan te doen omdat dit flets overkwam op de foto.
Ik vind zelf wit op foto's altijd mooier overkomen. Ook bij kinderen. Bij wit heb je als fotograaf namelijk bijvoorbeeld ook de mogelijk om iets te 'overbelichten', wat bij foto's van kinderen heel mooi kan zijn. Zwart vind ik persoonlijk voor kinderen geen mooie kleur. Ik zou dus wel gaan voor een spijkerbroek met iets wits erop. Dat kan voor alle kleuren achtergronden trouwens.
Meestal nemen ze meerdere stelletjes kleding mee. met name bovenkleding. Daardoor krijg je heel verschillende foto`s. Maar je hebt wat meer rompslomp.
Ja dat zou ook kunnen, meerdere kledingstukken. Het is ook zo dat we ook nog apart op de foto gaan (gewoon foto's voor onzelf) dus ik samen met mijn vriend en mijn broertje met zijn vriendin.... Ook dat moeten dus leuke/mooie foto's worden
Wij hadden voor onze fotoshoot een zwarte/grijze achtergrond, En bij ons waren de mannen in zwart met wit.. en de vrouwen zwart met paars. Was overigens ook wel erg mooi.
bedankt voor de reacties!!!! @ kus: inderdaad erg leuke foto's! Ik ga zondag naar mijn broertje en schoonzus en dan zal ik eens even met hen gaan kijken wat het gaat worden.