Mijn zoontje slaapt dus zonder dat ik om e 5 min moet kijken wat ie uitspookt ken ik lekker doorgaan haha. Tips ik ga niet grote schoonmaak houden mar simpele dingen wat doen jullie bijvoorbeeld zodat je huis heerlijk fris ruikt
Ik zou lekker gaan zitten met een kop thee koffie en het huishouden even laten voor wat hij is. Zo te lezen een ondernemend mannetje neem je rust als je het kunt. doe de rest als je er aan toe komt nu lekker kopje thee en even de rust tot je laten komen. Daar knap je zo van op.
Dit is giftig. Na de uitzending dat Roy donders dat deed is een waarschuwing uit gegaan dat hierdoor giftige dampen ontstaan.
10 minuutjes? Hm, dan inderdaad even de deuren en ramen open zetten. Verder sluit ik me bij Penseel aan: even lekker niksen met een kop thee!
Dweilen met allesreiniger, ambi pure ding in het stopcontact, textiel spray. Overigens heb ik liever dat het schoon is dan dat het schoon ruikt. kun je niks doen als hij wakker is?
Ik heb pas rust als het schoon is en niet alleen schoon/fris ruikt. Dus ff snel doekje over alles heen. stofzuigen/dweilen. Maar wat doe je dan als je kleine man wakker is?
Mijn idee, ik kan dan ook echt niet rustig ontspannen op de bank als er nog van alles moet gebeuren (niemand voor de kop stotend noem ik dat altijd gekscherend luie huisvrouwen tactiek)
Ohh en weet niet of er gerookt wordt in huis of je een huisdier hebt. Maar dan kan een textielspray veel doen.
Ben ik ook 100. Luie huisvrouwen tactiek whiwha Tegenwoordig genoeg andere tijden voor het huishouden. Meestal Dochter op school gelijk op ruime daarna tijd voor andere dingen.
Nee wij hebben geen huisdieren wel rookt mijn vriend. Als mijn zoontje wakker is dan speel ik meestal met hem of badje doen of als hij rustig tekenfilm kijkt ga ik strijken of wasje aanzetten. Ii ben altijd bezig