Ja aparte kamer waar me zoontje niet komt dan zet ie de balkondeur open. Wat is daar ow zo wow erg aan
... en de heksenjacht is hierbij weer geopend. On topic: Ik zet de ramen open en steek geurkaarsjes aan Ik neem de tafels en kasten snel af met allesreiniger. (Soms doe ik extra veel erop zodat je de geur goed ruikt, hehe)
Komt eigenlijk voort door mijn beste vriendinnetje. Een schat van een meid maar zoooooo lui in het huishouden. En als we daar komen zegt ze altijd "sorry hoor voor de zooi maar de kleine ging slapen en ik was ZO toe aan even een boekje op de bank dus heb de boel maar even gelaten" (en vervolgens blijft de boel de boel totdat haar man het doet )
Niks! Joh, weet je wat pas erg is, (toen mijn dochter baby was en nu nog doen ze dat hoor!.) Soms zitten we buiten op een bankje, komen er mensen bij zitten (geen probleem) Steken ze gewoon een sigaret op waar mijn dochter bij zit! Uh, hallo?! Laatst waren er van die jonge knullen. Gingen ook sigaretje opsteken. Zegt er 1, hey joh, we gaan ff ergens anders zitten, want er zit hier een kleine. Zo lief! OT; Lekker even de ramen openzetten en schoonmaken wat echt vies is/gebeuren moet! En dan, lekker zitten
Haha ik heb net zo'n vriendin, die heeft ook altijd wat (niet lekker, zware nacht, ongesteld) en praat zichzelf aan dat ze dan een rustige middag verdient
Correct me if i'm wrong. Maar ik zie hier topics en reacties als wortels uit de grond schieten van jou. En je bent geloof ik best vaak op ZP te vinden. Kun je niet in plaats van op de bank hangen op ZP je huis écht goed schoonmaken in plaats van her en der een geurkaarsje zodat het schoon ruikt? *duikt weg*
Iedereen verdiend wel rust. Maar ii ben toch elke dag met standaard dingen bezig omdat het moet, vaatwasser wasmachine was strijken en opvouwen beetje keuken want daar kook je Enzo en wc
Gewoon goed schoonmaken. Al die luchtjes dingen, geurkaarsen, wax melts zijn slecht voor je. Ik heb wel is gehoord van een opengesneden sinasappel met kruidnagel en kaneel (geloof ik) dan heb je op een veilige manier een extra lekker luchtje voor als je je huishouden al gedaan hebt.
Beetje waspoeder opzuigen met de stofzuiger voordat je gaat stofzuigen. verder de boel openzetten en luchten of de was binnen ophangen.ik gebruik ook veel geurkaarsjes
Mijn huis is altijd fris eigenlijk Ik poets best wel vaak dus er hangt niet snel een vieze of muffe lucht en mocht dat echt wel het geval zijn dan zou ik gewoon de ramen openzetten of de roosters boven de ramen. Dweilen doe ik sowieso 2 tot 3 keren in de week met Dettol allesreiniger, ik poets elke dag wel een ruimte met Dettol allesreiniger en dat ruik je ook lang en ruikt ook altijd lekker en ik brand wel eens scient chips als ik zin heb in een bepaalde geur.
Ik doe in de ochtend opruimen, de was , boodschappen en dan snel stofzuigen en dweilen als zoon op bed ligt en dan ga ik zelf even niets doen. Zie daar de luie hui s vrouw principe niet echt in. Als zoon weer wakker is en dochter fles gehad dan gaan we naar buiten of knutselen, wat bakken etc, en ik zorg ervoor dat de tafels en aanrecht troepvrij en schoon is. Dat scheelt al heel veel vind ik.
lekker de ramen open! Was wassen met een lekkere wasverzachter die ophangen gaat ook hele huis door. Lekker allesreiniger gebruiken.
Ik doe hier alles snel snel doordeweeks. Even iets uit mijn werk bijvoorbeeld wc, zuigen, wasbak, gootsteen, vaatwasser alleen beneden etc voordat ik hem weer ophaal. Elke dag iets. Zo ook voor mijn werk. En in het weekend uitgebreider als papa bv met de kleine man boodschappen doen is. Als hij overdag slaapt, dan besteed ik mijn tijd meestal aan mijn webshop als ik niet op mijn werk ben. De dagen dat ik vrij ben bedoel ik (werk 36 uur) 's avonds ben ik de luie huisvrouw haha. Heerlijk met de laptop op de bank of met een boek. (helaas heeft die kleine mijn boekenlegger eruit getrokken en weet ik echt niet meer waar ik ben)