Ik ben zo blij met Zwangerschapspagina

Discussie in 'De lounge' gestart door darcy, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    De titel zegt genoeg, ik had nooit gedacht dat ik me zou aanmelden bij een forum en er na een paar jaar nog steeds bijna dagelijks te vinden zou zijn.
    Lief en leed delen, vragen en tips, vriendschappen en meetings... en dat op een schone site, waar hard gewerkt wordt achter de schermen.
    Mijn man hoort regelmatig "op het forum werd gezegd/staat/las ik..." en soms vraagt hij er ook naar :)

Ik denk dat dit topic wel 100 pagina's kan worden door meer positieve reacties, maar ik wilde toch even zeggen hoe blij ik ben dat Zwangerschapspagina bestaat :D

Fijne lente!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha herkenbaar! Hier nog iemand hoor.
    Ik vertrouw meer op het advies van mensen hier, dan van 't cb ;).

Maar ik ben dus ook erg blij met zp, en hoop hier nog lang te komen! :)

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Je bent niet de enige hoor. Ik ben ook heel blij met mn forumpie, kan en wil niet meer zonder, ben er iedere dag te vinden, en vindt het superfijn om lekker te kletsen met mn forumvriendinnetjes en natuurlijk helemaal geweldig dat als je een vraag hebt over wat dan ook er altijd wel iemand een snel antwoord heeft.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hier ook wel heel erg herkenbaar. Inmiddels heb ik goede vriendschappen gesloten en we zien elkaar regelmatig. Ik zou deze meiden niet meer kwijt willen.

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja hier ook heel blij...en ik geloof ook echt dat ik zonder het forum vruchtbaarheidsbehandelingen nu nog niet zwanger was geweest... dan was ik niet mondig geweest bij de gyn en had ik alles voor waar aangenomen...had ik het nog steeds verkeerd gedaan met die ovulatietesten waar ik geen bal van snapte in het begin.....en was ik waarschijnlijk in een vreselijke dip beland omdat ik niemand kende die het echt begreep....en ik vind dit ook gewoon een goede site, bvetrouwbaar.

wel nog steeds verslavend....pure ontspanning om even op het forum te neuzen..

groetjes Jose

6. Wendy123

Wendy123 Actief lid

26 mrt 2009
    109
    0
    0
    Visagist en gezischtsverzorgende maar nu vooral ma
    Ergens in Nederland
    hoi hoi

ja hier ook herkenbaar!
    ik ben nog maar net lid, maar merk al wel dat het een gezellige boel hier is! haha
    en verslavend werkt het ook enigszins haha.

en ja idd, pure ontspanning.
    zoals nu ook, justin ligt in bed, de honden zijn uit geweest ... het huis is schoon en ik kan nu in alle rust ''eventjes een paar uurtjes'' op het forum neuzen en kletsen en lezen en dat allemaal! heeeeeeeeerlijk toch?

kus
    Wendy

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :) herkenbaar!

8. Wendy123

Wendy123 Actief lid

26 mrt 2009
    109
    0
    0
    Visagist en gezischtsverzorgende maar nu vooral ma
    Ergens in Nederland
    hey natasja,

ik zag je banner en was eventjes nieuwschierig ... geef jij al zo lang borstvoeding?

zo ja! wat goed! ben echt jaloers! haha (sorry hoor was ff off-topic.)

9. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Lang leven de zs-pagina :D
    Ik ben nog maar pas lid, maar ik zooo blij dat er zoiets als dit bestaat!
    In het openbaar lijkt er zo weinig gesproken te worden over vruchtbaarheidsprobs, dat je denkt dat je alleen bent...
    Ook omdat niemand weet van onze kinderwens begon dit wel op te breken, omdat je er niet over kunt praten. Ja, met mijn vriend natuurlijk wel, maar het is ook fijn om soms een andere mening te horen. Of over opties waar je het bestaan niet van wist! Dit heeft mij al veel hoop en positieve gevoelens gegeven! (en dat terwijl ik nog maar net hier kom)
    Voor degene die dit heeft bedacht, en hier aan werken: Super! Bedankt! :D Ga zo door! :D
    En alle meiden die hier komen: Bedankt voor alle steun en reacties die jullie geven aan iedereen!
    Liefs Kimonootje

10. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    AMEN :) :) :) :) :) :)

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kan me alleen maar bij jullie aansluiten!

12. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik kan ook niet meer zonder, het cb kon sinds ik lid ben geworden echt mijn rug op. vanuit hier ook, bedankt allemaal :D

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hier ook heel blij dat het bestaat! :)

14. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Hier nog eentje...

Ik woon zelf in het buitenland, in een land waar dingen nogal anders gaan. Ik doe het hier zonder cb (en als ik de reacties zo lees dan heb ik daar maar geluk mee haha) Maar dankzij zp heb ik mij heel goed kunnen inlezen en informeren over allerlei zaken rondom zwanger worden, zwanger zijn en moeder zijn.

Bedankt allemaal, zowel forummakers als forummers : )

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ben ook blij met deze pagina, ze hebben me hier door zware tijden geholpen, en het luchte altijd nog op om even een kijkje hier te nemen.

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier ook een super enthousiast forumlid.

Ben wel eens eerder lid geweest van een forum, maar na 50 berichten, was ik er echt wel klaar mee.

Nu alweer 1500.. Jeetje, het gaat snel.

Ik vind het heerlijk. Altijd genoeg te kletsen.

17. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb zelf geen mensen met kleine kinderen in mijn sociale netwerk, of die kinderen zijn alweer tieners. Dus is dit forum de uitgelezen plek om te lezen hoe andere mensen het ervaren, en eventuele probleempjes oplossen.

En dat ik al weer meer dan 6 maanden borstvoeding geef is ook voor een heel groot deel te danken aan alle informatie en bemoedigende woorden van alle lieve dames hier.

Kortom: dit forum is een echte lifesaver!

Deel Deze Pagina