Nikita en Bosi ik heb jullie gepbt. Nee ik zet het hier liever niet neer, wil nog wel een beetje ano blijven
Ja ik snap het. Ik vind het een mooi huis. Ik denk dat de prijs wel redelijk is. Zo op het eerste gezict zou ik niet kunnen zien waarom het niet wordt verkocht. Vooral die grote tuin op het Zuidoosten is wel mooi hoor. Badkamer is ook mooi ruim. Ja ik zou het niet weten.
Poeh 3 jaar... Vervelend hoor... Ons huis staat inmiddels 13 maanden te koop en ben bang dat het ook nog heel lang gaat duren. Ik hoop dat het wat word met die kijker! Hebben jullie veel haast/drang om weg te gaan?
wij hebben vandaag een huis gekocht ! dat huis stond ook 3 jaar te koop.. eerst voor 170.000 met een tuin van 90 meter... dat verkocht niet.. dus hebben ze de tuin verkocht aan iemand die daar nu 5 nieuwbouw huizen op gebouwd heeft (had de tuin van de buren ook gekocht )... dus toen stond het huis te koop voor 129.500 met een tuin van 'maar' 19 meter, maar ook niet verkocht.. een heleboel biedingen afgewezen... en toen kwamen wij naar 3 jaar en hebben ze het verkocht voor 97.500!! wij blij natuurlijk.. maar minder voor die mensen.. (wonen in een regio waar het erg goedkoop is allemaal) maarja.. soms moet je wat van de prijs afdoen in deze tijd.. of je moet gewoon wachten tot DE kopers voorbij komen !.. ik hoop dat jullie het snel verkopen !
ben ook wel benieuwd eigenlijk wil je mij de link ook pben ben zelf recent verhuisd ons huis stond 8 mnd in de verkoop, het huis van onze buren inmiddels 2,5 jr... de reden dat dit niet verkocht was een grindvloer door het hele appartement.. staat nu nog te koop..
Hopelijk wordt het verkocht! Jeetje, dat mag ook wel eens na 3 jaar. Brr, wij moeten misschien deze zomer verhuizen vanwege het werk van mijn man. We kunnen dus niet eerst verkopen voordat we aankopen. Wat een schrikbeeld zeg dat het zomaar 3 jaar zou kunnen duren Nu is hetzelfde appartement als de onze net verkocht nadat het pas 4 maanden in de verkoop was (wel nog onder voorbehoud, vanwege het gedoe met erfpacht), dus geinteresseerden zijn er hopelijk wel (nu nog die stomme hypotheek weten te krijgen).
Ja het blijft spannend in deze tijd. Wij hebben ons eerste huis zomaar verkocht. Dat was in 2006. Zelfs met flink overwaarde. Ons tweede huis duurde een jaar. We hebben heel even dubbele lasten gehad. Ik ben toen gaan werken tijdelijk. Nu hebben we een huis gekocht ( bijna) vanuit huur. Dat is inderdaad een stuk rustiger kopen. Yukl kunnen jullie niet eerst huren? Of ik het echt voor altijd.
Huh?? Een heel huis voor 97.500 . Jeetje ben wel benieuwd welke regio jij woont, in mijn regio kost alles minimaal 2 ton (en dan heb je iets heeeeel kleins).
Ik denk dat veel vraagprijzen van huizen die nu in de verkoop staan veroorzaakt worden door de aankoopprijzen van een paar jaar geleden. Dan wil je op zijn minst de aankoopprijs en kosten eruit halen. En dan kan 40.000 zakken betekenen dat je een extra schuld overhoud van al snel 20.000. En mensen die er al lang wonen tja... die kunnen met veel overwaarde wel een woning aanbieden voor 40.000 minder. TS: ik hoop dat de kijkers iets laten weten, het lijkt me verschrikkelijk een huis zo lang in de verkoop te hebben staan!
wij wonen in zuid limburg.. en het huis dat we gekocht hebben is een heel ruim herenhuis uit de jaren 30, met 4 verdiepingen, met 4 slaapkamers en 2 grote zolders.. tuin van 19 meter !! dusja.. ik raad iedereen aan om lekker hierheen te komen verhuizen haha !!
De kijkers hebben niet veel gezegt, dus het is gewoon afwachten. Wij gaan niet meer zakken met de prijs (zijn begonnen met 264.000 euro, dus al 3x gezakt. Het gaat ook gewoon weg voor een goede prijs, we gaan hem niet weggeven....
hoi heb net even gekeken , jullie wonen in een omgeving waar wij ook aan het rondkijken zijn alleen ons budget ligt lager het is een ruime woning zo te zien en er zijn zeker mogelijkheden om het naar je zin te maken vooral de tuin is wel naar mijn zin en de straat ziet er rustig uit ik duim voor jullie dat het verkocht gaat worden aan de kijkers die gisteren geweest zijn ik mis alleen foto's van de slaapkamers spinnekop
Foto's vd slaapkamers doet onze makelaar niet snel, er kunnen een bepaald aantal op de site, en het heeft een stukje met prive te maken. Spinnekop zoeken jullie echt precies het dorp waar wij wonen, of omgeving?, ivm ander werk?
Het hang heel erg af van de regio waarin je woont, wij hebben in het noorden een ruime hoekwoning (van een rijtje) met vier slaapkamers, een grote zolder een ruime tuin op het zuiden gekocht voor 159.000. Moest wel een nieuwe keuken in en de badkamer is heel klein (maar dat vinden wij niet belangrijk).