Ons huis staat dus in de verkoop.. ben nu 36+2 wk zwanger. Nu vraag ik me af wat ik met het kraambed moet doen.. Ik wil weer graag thuis bevallen en moet beneden. (Geen water boven en steile trap) Dus het bed moet in de woonkamer staan. Nu vind ik dat ivm kijkers voor het huis niet echt handig... Hoe zouden jullie dit doen? Bed gewoon neerzetten en dat de kijkers daar maar even doorheen moeten zien? Of iets anders?
Ik zou het gewoon laten staan! Makelaar kan toch zeggen dat je op het moment van bevallen staat. Als mensen daar niet doorheen kunnen kijken, is dat toch echt hun probleem!
Om heel eerlijk te zijn zou ik het niet doen - er zijn veel mensen die moeite hebben met "door een interieur" heen kijken en zo'n bed is een vrij fors object. Verwacht de makelaar dat het snel verkocht is? Dan zou je eventueel nog even kunnen wachten. En heb je misschien de mogelijkheid om het ergens te stallen tijdens bezichtigingen?
Gewoon laten staan. Kijkers kunnen daar wel doorheen kijken. Je bent sowieso niet de 1e die een bed in de woonkamer heeft staan, en je zal ook zeker niet de laatste zijn
Misschien even als toevoeging, wij hebben ons appartement onlangs verkocht met veel biedingen. Onze boven buurvrouw doet inrichtingen voor funda + fotografie om huizen zo goed mogelijk te verkopen en heeft ons geholpen. Laat ik het er op houden dat we na haar bezoek een externe opslag hebben gehuurd en daar toch best wat spullen in hebben gezet. Hoe leger het huis (en onpersoonlijker) hoe makkelijker mensen hun eigen meubels erin zetten in gedachten en dat helpt enorm bij de verkoop. Alvast heel veel succes bij de verkoop en de laatste loodjes van je zwangerschap!
Als je open huis hebt, zou ik hem weg halen. Maar verder zou ik hem gewoon neerzetten. Mochten er kijkers komen, kun je altijd nog kijken of je hem tijdelijk anders neer kunt zetten. Maar misschien komen er wel helemaal geen kijkers komende 4 weken en dan heb je voor niks geen bed staan.
Ik zou hem gewoon laten staan. Wie weet komen er de komende weken geen mensen kijken en dan heb je hem voor niks weg gepakt. Wat je wel kan dan is als je een bezichtiging hebt dat je hem die dag even wegpakt. Maar aan de andere kant het gaat om het huis en niet om de meubels die erin staan. Al is het voor sommige wel moeilijk er doorheen te kijken.
Laten staan en laat de makelaar het uit leggen. Eventueel kun je vragen als ze twijfelen of ze een 2e keer komen en dan het bed wel weg halen?
Ik zou het bed gewoon neerzetten. Je zit er tijdens je bevalling echt niet op te wachten dat je dat bed dan nog neer moet zetten. En wie weet beval je volgende week al wel en heb je in die paar dagen geen kijkers gehad. Ik denk dat ik er wel begrip voor zou kunnen opbrengen als ik een huis zou bezichtigen en de makelaar zou zeggen dat de bewoonster op het punt van bevallen staat. Misschien zou ik zelfs denken: hé, de ruimte is zo groot dat er zelfs een bed in past
Als er een bezichtiging gepland staat eventueel vragen of het bed even bij de buren mag staan ofzo? Of in de schuur? Hoewel ik weet dat je er doorheen moet kijken, zou ik het idee/gevoel dat er iemand recent bevallen is in mijn toekomstige huis een beetje gek vinden.
Bed neer zetten als de bevalling begint? Hier geen huis in de verkoop hoor, maar het kraambed hebben we pas na het breken van de vliezen/begin van de weeen in elkaar gezet. En een uur na de bevalling weer uit elkaar gehaald
Tsja.. wel over nagedacht indd.. Maar mijn vorige bevallingen gingen heel snel.. dus om nou in een weeënstorm dat bed te gaan opmaken etc zie ik niet echt zitten.. Al weet je natuurlijk nooit hoe het gaat..
Ik zou ook het bed opzetten zodra de bevalling begint. Je man kan toch niks anders doen tijdens de bevalling