Huis in de verkoop

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jo79, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hallo,

Hebben er hier nog meer hun huis in de verkoop in deze belabberde tijd?
    Misschien wel leuk om met elkaar te kletsen over de vorderingen, bezichtigingen of gewoon een hart onder de riem te steken, tips te geven etc.
    Waarom ga je verhuizen?
    Hoelang staat je huis te koop?
    Hoeveel bezichtingen heb je gehad, waren er al biedingen uitgebracht etc? Als je wilt een linkje via Funda.
    Wij willen verhuizen, omdat we echt niets met deze woonplaats hebben, terug naar onze vorige woonplaats. Voel me hier totaal niet thuis. Het huis zelf is op zich prachtig.
    Ons huis stond eerst 7 maanden te koop, maar we zijn weggegaan bij de vorige makelaar, omdat ze haar werk gewoon slecht of niet deed. Toen is het 3 maanden uit de verkoop geweest en nu zitten we sinds 4 maanden bij een andere makelaar.
    Met de open huizendag 1 stel bezoekers gehad en daarna nog 3 bezichtingen en een stel wat nog een keer is komen kijken. Bij onze vorige makelaar maar 1 kijker gehad in al die maanden en 2 stellen met de open huizendag, die ook niet echt zo geïnteresseerd waren.
    Af en toe word ik er moedeloos van en onze makelaar ook hoor, mensen nemen de moeite vaak niet eens meer om überhaupt terugkoppeling te geven, echt een kopersmarkt. Echt, ik geef een feestje als we het verkopen, kan niet wachten tot er een bordje met 'verkocht' in de tuin staat.

Deel Deze Pagina