Gatsie van de week een knobbeltje gevoeld, huisarts gebeld die zij wachten tot de menstruatie is afgelopen. Dat is nu het geval maar het zit er nog steeds, en ook voel ik overal oneffenheden hard en zacht weefsel.dat harde baart mij zorgen want wat is normaal? Het zit bij mij aan de linkerborst en vaker daarbij onderzoek gehad ivb cyste. Rechts voelt het soepel links niet na mijn weten altijd zo geweest maar nu ga ik overal aan twijfelen. Verder pijnklachten onder borst zo af en toe krampen of steken. Vanmiddag afspraak huisarts. maar vraag me nu af hebben jullie ook harde weefsels of "hoort" het alleen zacht te zijn?
Ik heb het ook, ben toen naar het ziekenhuis geweest voor een foto en echo maar bleek een goedaardig knobbeltje. Zou me niet teveel zorgen maken en even afwachten wat de dokter zegt.
Dit heb ik ook. loop er al maanden tegenaan te hikken om het te laten onderzoeken. tijd terug al eens bij de HA geweest maar die zei meteen dat als het pijn deed er meestal niks ernstigs aan de hand was.... Nu dus een andere HA en volgende week de afspraak. ben er zo zenuwachtig voor
Ik ben ook enorm zenuwachtig niet om naar de huisarts te gaan maar wel voor de mamagrafie altans de uitslag. Ik ben vrij onzeker of iets normaal is of niet ik heb het idee dat het kleiner is geworden maar dan twijfel ik weer. En dat andere plek zat dr altijd al na mijn weten maar toch weer die twijfel enorm vervelend. Kan het ook wel relativeren ik ben nog jong (34) en eerder cyste en afwijkingen gehad en links is altijd stugger geweest . Maar dat stemmetje weer stel dat.. Ook aardig wat mensen met kanker om mij heen (niet directe familie of iets) die er aan zijn overleden dat helpt ook niet mee
Niet twijfelen, aandringen op verder onderzoek! De kans is het grootst dat het onschuldig is, maar mocht dit niet zo zijn dan Kun je er maar beter op tijd bij zijn ( en ik spreek uit ervaring...)
Naar de huisarts geweest die voelde zo niks verontrustends, voelde soepel aan.eerste plek was waarschijnlijk rond borstweefsel. Laatste kon ze ook wel voelen maar voelde ook niet raar aan us ook zachter geworden.over 2 weken nog eens voelen ivm ander deel van de cyclus.dan eventueel vervolg onderzoek