Mooi bod vind ik! Nederlanders zijn veel te bescheiden met bieden vind ik, over alles valt te onderhandelen ook bij een vanaf prijs. Zeker als een huis al 3,5 jaar in de verkoop staat en de prijs al wel eens Is aangepast. Als ze het te laag vinden kunnen ze met een tegenbod komen.
Kennissen hebben 30.000 onder de vanaf prijs geboden en was direct akkoord, dus het kan wel. Vind dat jullie een mooi bod gedaan hebben, succes!
Wij hebben ons appartement ook verkocht met bieden vanaf. Er is ook onder geboden maar dat direct afgekapt. Fit was echt onze bodemprijs. Meer restschuld konden we niet dragen. Dus je kunt het altijd proberen maar het kan dus ook een echte bodemprijs zijn.
Dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid. Maar ik neem aan dat we dat dat van de verkopende partij teruggekoppeld wordt. Dan bieden we gewoon opnieuw.
Ja klopt wij hebben gewoon aangegeven dat minder echt geen optie was en dat we dan echt niet gingen verkopen en hebben het Town alsnog aan die mensen verkocht voor de bieden vanaf prijs.
Dat kan ook ja. Ons nieuwe huis had een vaste prijs ivm restschuld van verkoper. Hier in de buurt staat al ruim een jaar een huis te koop met een vanaf prijs, terwijl de huizen hier heel snel gaan. (Hooguit paar dagen te koop) de prijs is te hoog, maar ook dat is ivm een restschuld dus zakken doen ze niet. Heel erg eigenlijk dat dat soms nodig is Ben benieuwd to, wie weet heb je mazzel want het kan ook bluf zijn! Toy toy toy
Ze zetten er specifiek vanaf bij, wat dus aangeeft dat dat de ondergrens is. Ze hopen op die manier meer mensen te krijgen die bieden. Statistisch blijkt dan dat je dan meer kunt vangen dan met een vraagprijs die hoger ligt. Ik denk dat als je minder durft te bieden, je geeneens antwoord gaat krijgen omdat het ongeloofwaardig is.
Bieden vanaf is gewoon bluf! Ze mogen blij zijn als ze een bod krijgen als het al even te koop staat.
Update! 185 is het niet geworden... Maar wel 195! Scheelt toch weer 5000! En... We hebben een nieuw huis gekocht! Wauw!
Inderdaad ja! Nu ons eigen huis nog verkopen, vanavond 2e bezichtiging en volgende week ook weer, dus dat komt vast wel goed voor 1 december.