Hoeveel haarverlies bij wassen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster88, 5 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Vraagje, ik ben benieuwd hoeveel haar jullie verliezen bij het wassen van je har? Ik was mijn haar om de twee dagen, daarna moet ik het föhnen anders is er niets mee te beginnen. Ik merk dat er met wassen zeker al 20 haren mee komen en dat ik met föhnen echt ze van de grond moet vegen. Ik heb ze voor de grap geteld ongeveer 40 haren. Is dit wel normaal? Ik verlies altijd wel wat meer haar, heb ook veel haar maar het valt me op. Ben benieuwd naar jullie reacties.

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Je verliest ong 100 haren per dag en dat is bij vrouwen ook nog eens afhankelijk van de periode van de mnd (dus hormonaal).
    Dus niets aan de hand.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh echt heel erg veel. Altijd al gehad.
    Maar ik heb ook heel erg veel haar, dus ik merk er weinig van.

4. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Van die 100 haren klopt. Ik heb altijd heel veel haarverlies, maak me er ook niet echt zorgen om. Na mijn zwangerschappen had ik namelijk extreem veel verlies, ik had zelfs inhammen! Maar was gewoon benieuwd, ik heb zelf heel erg veel haar, het droogt ook heel langzaam dus merk er niet veel van behalve dan dat echt alles steeds onderligt 😬

5. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Als je merkt dat het meer is dan normaal, is het niet normaal 😄
    Ik heb ook zo'n periode gehad dat ik tijdens het douche een hele pluk langs mijn benen voelde gaan. Heb geen idee hoeveel het waren, maar het viel mij zomaar op. Op een bepaald moment durfde ik het ook niet meer te kammen of aan te raken.
    Heb toen extra op mijn voeding gelet; veel groenten, bonen, ijzer etc genomen en ben extra lief voor mijn haar geweest (niet fohnen, niet kleuren, extra verzorgen) en na twee maanden had ik er geen last meer van.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.245
    36.026
    113
    Hier hetzelfde en echt wel meer dan 40.

7. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Een borstel vol. Maar ik mis ze ook niet met mijn dikke haarbos.

8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Bij mij verdwijnen ze ook vooral in de borstel ;) Kan ze echt niet tellen, makkelijk 100 per dag. Maar ik mis ze niet, heb ook een dikke bos.

Deel Deze Pagina