Morgen willen we hier waarschijnlijk naar toe met onze zoon, oom en tante en misschien dat hun 15 jarige dochter ook mee gaat. Nu zag ik op de website van hun familiekaart 21,- Weet iemand voor hoeveel personen dit geldt en hoe ze dit zien? Aangezien mijn zoontje gratis is. Vraag ik me af of we met vier volwassen en 15 jarige hier gebruik van kunnen maken? Iemand ervaring met dit dierenpark en familiekaart?
De familiekaart wordt gezien als "ouders en hun kinderen", dus in jullie geval zou het niet uit kunnen. Omdat oom en tante in die zin een ander gezin zijn. En officieel zouden zij ook zelf zo'n gezinskaart moeten kopen. Het kan pas uit vanaf vier betalende personen.
Wij gaan daar morgen ook heen. ik wist dit niet wij kunnen dus wel een familie kaart pakken lijkt me.
Dat ligt er aan of je oudere betalende kids hebt, zoals Hopmarjanneke zei. Dan is het voordeliger. Kids tot 4 jaar zijn gratis.
wij gaan met 2 kids. de jongste kost dus niks. dan geld het niet voor ons. hebben opa en oma geen centjes gespaard . ach ik zie het morgen wel.
Wij zijn er in december 2011 geweest. Was super laagseizoen, was op een doordeweekse regenachtige dag. Wij waren helemaal alleen in het park ook bij de kassa was niemand dus gratis naar binnen bij het naar buiten gaan was er nog steeds niemand. Ik vond het een mooi park, ik vind het geen echte dierentuin meer een dierenpark(je)
Ik ben er ook nog niet geweest, maar hoor dat het voor kids een leuk parkje is. Verzorgd en kindjes kunnen daar fijn rond lopen/rennen.
ja daar gaat het mij ook om. donderdag gaan we naar dierpark kohle. mijn oudste wil olifanten zien. wij wonen een straat verder van gaiazoo maar daar hebben ze die helaas niet.