Mijn man is zondag jarig. Maandag willen we naar de Efteling. Had ik moeten wachten tot op zijn verjaardag om een account op zijn naam aan te maken om korting te krijgen? Heb dat namelijk net gedaan, maar geloof dat ik dan niks krijg.. Zie foto, ik vind het vrij onduidelijk...
Nee hoor. Ik heb dit vorig jaar 3 dagen voor mijn verjaardag gedaan en ik kreeg 1 dag voor mn verjaardag en op mn verjaardag zelf heel netjes de mail
Dat staat er toch duidelijk? Sta je de 20e nog niet ingeschreven ? Dan kan je je alsnog inschrijven en krijg je een dag later de mail met de code en op je verjaardag nog een keer.
Misschien een tip, kijk eens op mp voor Unox kaarten, wieweet worden die ook wel goedkoop aangeboden. Deze zijn alleen wel alleen geldig voor komende zondag.
No thanks! Veel te druk op dat soort dagen. Maandag verwachten ze dat het niet druk zal zijn, dan betaal ik graag meer
Ik zou inderdaad ook maandag gaan. Wij waren gisteren (maar hebben abbo). En toen was het echt niet druk, meeste doorlopen, soms is 5 min wachten. Alleen bij de baron was het 15 min. Maar dat was het enige waar we echt voor gewacht hebben. Je kan ook chatten met de pennenveer of anders op twitter berichtje sturen. Onze ervaring is dat er heel snel antwoord komt en je goed geholpen wordt.
Wij hadden vorig jaar ook geboekt met die verjaardagskorting, bleek dat de Kruidvat een betere aanbieding had. Ik zou dus eerst nagaan of er ergens anders geen betere aanbieding is.