Ons huis is al verkocht! 50K boven de vraagprijs en zonder voorbehoud van financiering. Super blij mee!
Wij gaan morgen weer een poging wagen. Met een vrij absurd bod, 150 k boven de vraagprijs. Zonder voorbehoud financiering en overdracht volgens voorkeur verkoper. Na een paar keer misgrijpen (ook met flink overbieden) willen we nu een huis. En we willen heel graag dít huis, het is op alle vlakken goed. Ik denk wel dat dit huis is echt te goedkoop in de markt is gezet. Er is veel animo, er zijn 25 bezichtigingen geweest. Eigenlijk wil ik helemaal niet meedoen met de gekte op de markt, maar niet meedoen betekent geen huis. Dus we gaan ervoor met een flinke klapper. Heel hard duimen dat er morgen niet een bieder bij zit die het nog bonter maakt...
Jeetje 150k boven de vraagprijs. Hoe gaat dan dan eigenlijk met de hypotheek? Dan zal je zelf veel geld moeten kunnen inleggen of veel overwaarde hebben denk ik he. Succes!!
Ja we kunnen inderdaad die 150k uit eigen middelen financieren. Al denk ik dat het huis een stuk hoger getaxeerd zal worden dan de vraagprijs. Maar we zullen sowieso niet 100% van de taxatiewaarde aan hypotheek nodig hebben.
Wat lief dat je het vraagt @Dubbelgeluk Vandaag twee biedingen gehad, 1 van 5.000 boven de vraagprijs en 1 van 5.000 onder de vraagprijs. We gaan voor de laatste want deze heeft geen ontbindende voorwaarden en kan er vrij snel in. Tuurlijk nog wel allemaal even afwachten aangezien we vanavond pas het bod geaccepteerd hebben. Maar het geeft wel iets meer rust Gefeliciteerd @Liana84 dat is een lekkere winst! Succes @Brunette dat moet toch goed komen met zo’n bod
ons huis is ook verkocht. Net iets meer dan de vraagprijs en zonder voorbehoud. Wij zijn tevreden. We hebben zelf ook niet overboden,ik vind dat persoonlijk een bizarre praktijk. We hadden een goede vraagprijs, ik zou zelf ook niet meer hebben willen betalen voor een huis als dit. We hadden nog een tweede iets hoger bod, maar dat was met voorbehoud, dus toch voor het lagere bod gegaan. Dus wij zijn blij, in 1,5 week verkocht, super toch?
1,5 wk is zeker super. Dat overbieden is echt een bizarre praktijk, gaat er flink hard aan toe soms. Wij hoeven daar gelukkig ook niet aan mee te doen. Scheelt een hele hoop.
Van de week weer een kanshebber bezichtigd. Ik moet voor vrijdag een bod uit brengen. Ben nu met onze makelaar in overleg wat het beste bod zal zijn. De woning staat voor 300k te koop, denk dat het sowieso 340k zal moeten worden om een kans te maken, en kan tot 350k gaan. Weer spannend dus.