Wat fijn zeg! De teller staat nu op 9 bezichtigingen. Ben benieuwd wat er nog bij komt de komende dagen.
Wanneer hoorden jullie dat? ons huis staat sinds vorige week op funda. Met de makelaar had ik afgesproken dat deze week op bepaalde dagen bezichtigen gedaan konden worden. Maar ik heb nog niks gehoord. Ik ging er van uit dat hij ze wel zou verzamelen en dan in 1x doorgeven, maar daar ga ik nu aan twijfelen. Zal hem morgen maar eens bellen….. straks komt er niemand
Ons huis stond vrijdagavond op Funda, maandagochtend werden we gebeld dat er zoveel aanvragen waren dat ze twee kijkmomenten wilden inplannen om zoveel mogelijk mensen de kans te geven. Alles wat werd ingepland stond in ons dossier (zonder namen, maar wel kleine omschrijving) en zo wisten we hoe laat iedereen zou komen.
Wij hebben donderdag en vrijdag bezichtigingen. Gister op Funda gegaan en we kregen vrij snel te horen dat er al meerdere bezichtigingen gepland stonden en dat ze aan het eind van de dag weer een update zou geven. Neem aan dat ik vandaag wel weer een update krijg en anders mail ik aan het einde van de dag zelf even om dat te vragen. Ik zou idd gewoon even bellen.
Onze makelaar werkte met een online systeem waar de bezichtigingen, reacties daarop en biedingen allemaal in een overzicht stonden. Steeds als er een bezichtiging ed gepland werd kregen wij gelijk een mail. Maar na de bezichtigingen ook gelijk een korte reactie. Vond dat echt heel fijn werken en lijkt me ook veel tijd schelen voor een makelaar.
Zou dat even via de site opvragen en niet per sms. Dat lijkt even duur maar je betaald per sms en je krijgt er een stuk of 3/4. Via de site betaal je een bedrag. daar kwamen wij achter na een dikke rekening toen we via sms wat hadden opgevraagd over huizen in de buurt
Nou, ik heb de makelaar maar even gebeld. Het loopt nog niet echt storm hier. Er staan nu 3 bezichtigingen gepland voor vrijdagmiddag. Nou ja, er hoeft er maar eentje bij te zitten he.
Hier lijkt het tot nu toe voorspoedig te verlopen. Gisteren waren bijna alle kijkers erg enthousiast en vandaag nog weer 7 bezichtigingen, 12 in totaal. Vervolgens hebben ze tot dinsdag 13u om een bod uit te brengen. Duimen dat er ook daadwerkelijk geboden gaat worden.
Wij hebben vandaag bezichtigingen. Ik vind het best tegenvallen. De makelaar had toen we hieraan begonnen 2 dagen gereserveerd, met nog uitloop naar 2 andere dagen. Er komen tot nu toe 3 kijkers. Gelukkig wel allemaal op dezelfde dag, dat scheelt een hoop opruimen en schoonmaken. Maar ik had eigenlijk echt wel meer belangstelling verwacht n.a.v. zijn verwachtingen. Je hebt er maar eentje nodig natuurlijk, maar de kans is groter dat die erbij zit als er meer mensen komen, dan met maar 3.
Fijn dat ze iig allemaal op 1 dag komen. Hopelijk zit er een (of meer) bieder tussen. Wel jammer dat het wat tegenvalt.
Nou ik werd net nog gebeld dat er eentje toch verzet is naar een andere dag. Dus nog een keer alles voorbereiden.
Dat is super vervelend. Hopelijk doet die kijker dan een heel goed bod, dan was het het waard Voor degenen die nu een huis te koop hebben: is dat allemaal buiten de Randstad? Het lijkt allemaal een stuk minder dan hier qua bezichtigingen en overbiedingen als ik het zo lees. Vroeg me af of het weer wat normaler wordt of dat het gewoon nog een heel verschil is tussen Randstad en daarbuiten?
Ik woon niet in de randstad, maar ik zie hier alles onder de €500.000 nog binnen 2 weken op verkocht staan. Bij ons in de straat zijn ze al verhuisd, huis stond nog geen 2 maanden geleden op Funda. Als je dan rekent op financiering en passeren, vind ik nu al verhuisd zijn best snel.
Wij wonen buiten de randstad. De meeste huizen zijn hier binnen 2 weken verkocht. Huis bij ons in de straat stond te koop voor 350.000 en is verkocht voor 392.000. Ons huis stond te koop voor 355.000 en is verkocht voor 390.000 En elders in het dorp stond een woning te koop voor 219.000 en die is verkocht voor 299.000 Allemaal 2 onder 1 kappers, waarvan de laatste echt een opknapper is.
Hier ook buiten de randstad, maar gaat ook hier nog best snel. Binnen 2/3 wkn zijn de meeste huizen wel verkocht, tenminste in de prijsklasse waar ons huis voor te koop staat.