Het is weer 'feest' ik heb nml nachtdiensten.. blegh heb hier zo'n hekel aan haha.. werk in een verpleeghuis als verpleegkundige.. en het is poepie rustig.. heb t liever iets drukker.. heb t halve forum al gelezen, heb mezelf al 10x zwanger gewenst (zit op dag 31 van mijn cyclus.. langste was 33 dus geef mezelf nog paar dagen ) Zijn er nog meer mensen wakker? Ook nachtzusters, of mama's die aan het voeden zijn of gewoon dames die niet kunnen slapen.. ik ben benieuwd!
Oei das minder fijn om wakker voor te zijn! Beterschap!! En hopelijk krijgen jullie nog wat slaap! Ik ben dan nu wel wakker maar weet dat ik straks mijn slaap wel krijg, dochter lekker naar de gastouder en t maakt niet uit of ik die half uur eerder of later op haal! Kan me heerlijk neer geven
Geen nachtdienst, wel wakker. Net nachtvoeding gedaan en nu aan het wachten tot ze goed slaapt. Ik verlang naar mijn bed .
Jaa wil ik wel geloven! Weltrusten Ga je trouwens uit bed voor de voeding? Ik voedde altijd lekker in bed, hoefde ik er alleen uit om de kleine meid te pakken en terug te leggen
Ja hier ook net gevoed en nu een heel verdrietig meisje omdat de voeding niet goed zit... De helft komt er weer uit en na 2 uur kan ik weer gaan slapen... pff zo zielig en dan ook nog snip verkouden. Wat heerlijk dat de nachtdienst zo rustig is al snap ik dat je wel bezig wil zijn...werk ook in een verpleeghuis en bij ons is het al jaren heel druk in de nachtdienst rent vaak de benen onder je komt vandaan dus ben lichtelijk jaloers😆 Werk ze nog ff
Hier een wakkere mama omdat dochterlief niet kon slapen door de 'streep' (kiertje licht wat bij het randje van dr rolgordijn naar binnen komt en een streep licht op dr muur geeft ). Dus provosorisch afgeplakt en nu is dl weer blij haha. Ze is normaal nooit wakker 's nachts maar nu al voor de 3e keer vanwege die streep, dus ik moet denk ik maar op zoek naar leuke gordijnen haha
Haha leuk om te lezen al de verschillende verhalen! Ik geloof dat ik het nu toch nog wel beetje druk ga krijgen, eerste bewoners worden wakker.. Snap je niet hé, heb je alle tijd van de dag.. en toch brand het je in om 5 uur 's ochtend om je bent uit te kunnen .. Verder 'normale' werkzaamheden gehad.. normaal gesproken is het wel drukken dan nu.. nou ja ik klaag niet.. zul je zien dat mijn volgende nacht super druk is Iedereen die nog ff wil slapen weltrusten! Ik ga nog ff wat doen..misschien straks nog even tijd om berichtje te posten en anders morgen nacht weer! haha
Jeej ben thuis! Collega's waren er mooi optijd en er viel weinig over te dragen.. heerlijk ik ga slapen as nacht weer aanwezig!
Haha zie het nu pas, maar ik heb ook nachtdienst gehad. Nu lekker slapen 💤. Vannacht nog een nachtje