Kindvriendelijk hotel omgeving Apeldoorn

Discussie in 'De lounge' gestart door Sharon20, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen!

over 2 weken willen we graag een weekendje weg gaan richting apeldoorn aangezien we gratis tickets hebben voor koningin juliana toren!

nu zijn wij enkele weken geleden die kanten al opgeweest en hebben we in het van der valk hotel overnacht in apeldoorn maar dit was niet kindvriendelijk. hiermee bedoel ik geen ene animatie, speelhoekjes, zwembad,...
    ja 1 ding hadden ze: buiten een kinderboerderij... maar met slecht weer ben je daar dus ook niets mee.

Weet er iemand van jullie wel een leuk hotel met bv een zwembad of een grote speelruimte ofzo zodat de kids zich niet vervelen tijdens het hotel bezoek?

omgeving apeldoorn (in een straal van 10km rond apeldoorn mag!)

ik hoor het graag :)

Sharon

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Bestaat zoiets in Nederland dan? :p

3. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    De Smittenberg in Beekbergen..

Heb ik gewerkt.. familiehotel.. erg leuk, gezellig en niet duur..
    Het is ook kindvriendelijk.. maar niet een zwembad etc.

Verder nog 'de Heerlickheijd van Ermelo' maar dat is nog wel 20 min rijden.. daar is wel een zwembad.. maar het is wel vrij prijzig..

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    het mag best prijzig zijn aangezien we de tickets toch voor niets hebben... maar 20minuten rijden is dan weer een nadeel. maar ik houd hem even in mijn achterhoofd.

Hollyday inn leiden was super! echt iets waar je naartoe kan gaan met kleinere kinderen! speelhoek waar mensen de kids in de gaten houden terwijl je kan eten... kleuren, verven, playstation, binnenspeeltuin en zwembad. mjah, leiden is dan wel weer heel ver rijden :D

heeft dat hotel in beekbergen dan wel een ruimte waar de kids iets aan hebben??

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land

Deel Deze Pagina