Voel me een beetje onnozel hoor. (Ben aan het veranderen van abonnement / provider) Houdt dit nu in dat ik in totaal 1,5GB heb en hiermee kan ik dus internetten, bellen en SMSen? 1500 minuten bellen en 1500 SMSjes versturen doe ik namelijk amper iets mee, sinds whatsapp er is.. (Vanmorgen btw getracht m'n huidige sim only abonnement op te zeggen, en nu gaan ze me hierover terugbellen. Kon niet aanvinken dat ik daar geen behoefte aan heb. Ff een irritatie tussendoor )
Als je bij een andere provider kijkt (bijv. tele2) kan je gewoon zelf je abonnement samenstellen, vond ik toen heel fijn omdat ik dus ook zelden bel of sms, dus ik heb in verhouding meer data en weinig belminuten en smsjes
Meer zelf samen stellen dan bij Hollandse Nieuwe heb je niet! Elke maand kun je naar eigen inzicht besluiten hoeveel je aan data en hoeveel aan belminuten je wilt gebruiken. Daar kan Tele2 niet tegenop. Ik twijfel alleen over dat netwerk van Hollandse Nieuwe.... Ze zijn wel by far het goedkoopst.
Dat zou kunnen hoor, ik heb me er de laatste jaren niet meer in verdiept haha, maar afgaande op het plaatje hierboven zag ik alles uit 1 bundel, en dan kies je dus niet zelf, vandaar mijn antwoord daarop
Daarom kies ik voor dit abonnement, ik bel en SMS bijna nooit. M'n huidige (sim only) abonnement is bij Tele2  . Ik stap nu naar HN over omdat dat abonnement het goedkoopst is (en omdat Tele2 dat mobieltje niet in het roze heeft )
Als je je nummer mee wil nemen naar je nieuwe provider hoef je niet zelf op te zeggen. Je nieuwe provider porteert het nummer van je oude. Had je irritatie gescheeld
HN huurt bandbreedte op het Vodafone netwerk. Voor 4G gaan Vodafoneklanten daardoor voor, maar het is wel een netwerk dat vrijwel overal goed bereik heeft. Bovendien is de bandbreedte zodanig, dat je in de praktijk waarschijnlijk weinig ervan zult merken dat klanten van Vodafone worden voorgetrokken (alleen als er een flinke storing is, maar die komen niet vaak voor)
Nee ,ik zit bij Vodafone. Ik heb wel bij Ziggo gezeten voor ze van Vodafone waren en die gebruiken hetzelfde principe (en heb ook voor Ziggo gewerkt, vandaar dat ik het weet) Geen idee. Dan zit je met roaming en de providers die daar aanwezig zijn, dus ik weet niet wat dan gunstig is.
Ik ga m'n hart stiekem vasthouden. Wij zijn overgestapt met vast internet/tv van Telfort naar Ziggo, want hadden regelmatig gedoe met slechte ontvangst..Ziggo is een stuk duurder, maar nog steeds geregeld irritaties met de WIFI dus zodra we kunnen opzeggen gaan we weer terug naar Telfort.
Ben ik nou zo suf? Ik zie niet eens waar er staat dat het of ... of... is. Het tijdelijk zou ik interpreteren als: als ik nu afsluit heb ik dit abonnement en als ik te lang wacht is deze aanbieding er niet meer.
Is het alleen de Wi-Fi of ook als je een kabel naar je computer legt? Anders heb je kans dat veel mensen de Wi-Fi op hetzelfde kanaal hebben staan in de buurt. Dit kun je zelf aanpassen in je draadloze instellingen. Zeker in flats of drukbewoonde gebieden geeft dat problemen. https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/kanaal-wijzigen/ https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-kanaal-veranderen.htm Vaak staat kanaal 1 of kanaal 6 als standaard. Die kun je dus beter niet gebruiken, want als de buren die ook hebben, is er gewoon minder 'ruimte' voor jullie om dat kanaal te gebruiken
Ik interpreteer dat tijdelijk ook zo ja, nergens staat dat het maar voor 1 of 2 of 3 of ... maand is.