Vannacht waren mijn kids naar het vuurwerk aan het kijken uit het raam. Mijn dochter vond het al een beetje eng. Mijn man was baldadig met zijn vrienden en die gingen rotjes richting elkaar gooien. Nou hou ik daar sowieso al niet van, maar mijn dochter schreeuwde ook: papa kijk uit vuurwerk! Ik vind dat totaal geen voorbeeld voor de kids en ik werd ook chagerijnig. Maar mijn man moest toen toch nog even doorgaan. Dus ik heb goed laten merken dat ik het echt niet leuk vond. Toen ik binnen kwam kreeg ik van iedereen te horen: "wat doe je truttig" en "het zijn maar rotjes" Nu voel ik me echt een een enorme zeikerd, maar ik vind dit echt niks. Ik hou al niet van dat geklooi met vuurwerk met drank op (ook al zijn het maar rotjes) maar zeker niet als mijn kids zitten te kijken... maar goed ik voel me af en toe net een geitenwollen sok als ik daar zit... En het irritante was dat mijn man s avonds in bed ook nog verwachtte dat ik mijn excuus ging aanbieden... nou mooi niet dus!
HIHIHIHIHIHI nee hoor ik zou dat ook hebben toch iemand moet verantwoordingsgevoel hebben he? en mannen in combi met vuurwerk en drank kunnen dat nou eenmaal niet haha ik vind je opmerking dat je jezelf een geitenwollen sok vindt wel echt hyyylaaarischhhhh lig dubbel hier
je hebt gelijk hoor. Ik ben absoluut niet bang van vuurwerk, maar ermee gooien is gewoon niet grappig en zeker als voorbeeld voor je kinderen zeg!!! Je man is degene die zn excuses moet maken.
Ja je bent een zeikerd Nee hoor grapje tuurlijk niet zou dit ook echt niet leuk vinden en er ook zeer zeker iets van zeggen!!
Nou, je man en zijn vrienden zijn eerder eerste klas kleuters om rotjes naar elkaar te gooien. Vind dat echt kinderachtig en gevaarlijk en idd zeker geen voorbeeld voor de kids Vaak moet er eerst iets ergs gebeuren voordat sommige mensen inzien hoe dom ze bezig zijn Ik zou dus ook zeker mijn excuus NIET aanbieden. Hij moet eerder zijn excuus bij jou aanbieden als andersom
nou dat voelde ik me echt... ik was met een vriendin aan het praten over kinderdagverblijven en het verschil met peuterspeelzalen... en kreeg al sarcastische opmerkingen naar mijn hoofd van 1 van hun "o ja joh, intressant!!!" (zij wilt geen kids) en met zo een kutblik naar mij. Ik heb echt duidelijk gemaakt dat ik dat niet leuk vond maar als ik niet op een feestje was geweest had ze een klap voor dr kop gehad. Mij lekker belachelijk maken. En ze vonden het ook al dom dat ik vond dat 1 van de 2 op zijn minst lichtelijk nuchter moest blijven voor het geval dat... Nou daar zouden zei echt noooooooit bij stilstaan, sja... dan voel ik me idd een geitenwollensok.
Lekker voorbeeld voor je kind. We zijn allemaal niet perfect, maar rotjes naar elkaar gooien, nee dat kan echt niet. Laat hem dit topic maar lezen en hij zou excuses aan moeten bieden aan jou. .
nee, ik vind je geen zeikerd. Vuurwerk is niet om mee te spelen. Zelfs van spatters kun je al brandblaren krijgen dus rotjes zijn minder onschuldig dan ze lijken.
Tsjee, een zeikerd ben je echt niet.. Het is maar een rotje.. Maar een rotje die ontplofft bij je handen of gezicht kan toch mooi schade aanrichten. En dan ook nog voor de ogen van zo'n kleintje. Als ouder heb je toch een voorbeeldfunctie, zelfs op zo'n avond.. Ik zou hem zijn excuses laten aanbieden. En volgend jaar verantwoord met een aansteeklont en geen gespeel met vuurwerk
Ik vind het gegooi met vuurwerk een slecht voorbeeld voor je kinderen en daar mag je zeker wel iets van zeggen! Het is gevaarlijk en ik zou dus ook zeker geen excuses aanbieden.
rotjes kunnen ook schade aanrichten. Ik vind je totaal geen tutje. Stel er was wel wat gebeurd hadden jouw kinderen dat gezien. En probeer dat maar eens uit te leggen aan ze. Ik vind het onverandwoord hoe ze bezig waren. Dus geef je groot gelijk.
laat je man dit anders ff lekker lezen. En lekkere vrienden trouwens als ik dat van dat drinken ook zo lees.
Zo te lezen was jij de enige in huis die volwassen is.. Daarna je dochter! Die komt slimmer over dan je man.
Klinkt alsof je jouw O&N echt met enorrrrrm leuke mensen gevierd hebt Sjonge, zeg! Tuurlijk heb je gelijk dat je wilde dat je man zich als een volwassene zou gedragen! Daar heeft hij toch verdorie ook de leeftijd voor? Je moet er nu eenmaal altijd aan blijven denken dat je kinderen hebt en die zien en onthouden ALLES wat je doet... Nee, hoor, als er iemand excuses moet maken is het je man wel. Oh, en die heks-'vriendin' van je
jeetje zeg, wat een kleuter inderdaad, nee ik vind je geen zeikerd, integendeel ik vind je man een zeikerd en een kleuter.
Nou lekkere papa die zo'n voorbeeld geeft. Laat hem lekker zijn excuses aanbieden voor dat kinderachtige gedrag en het slechte voorbeeld.