Vooropgesteld, we gaan haast nooit naar de friettent. Lang leve de airfryer . Maar....zo af en toe snak ik gewoon naar een échte vette hap. En eigenlijk pak ik dan altijd hetzelfde: een frietje satésaus, pittige bamischijf en een frikandel (ja ja, als ik het doe, doe ik het goed ). Ben benieuwd of jullie ook zo'n vast recept hebben, of wat meer variëren. Mooie vraag voor de woensdagochtend .
Wij hebben op zondag frietjes dag. Dan bestellen we samen een groot frietje, een kaassoufle, frikadel en kroket en die delen we. Ik maak er thuis een friet speciaal van maar ik wil niet dat zij zoveel saus eet. Zij eet meestal frietjes met ketchup
Ja ik bestel ook altijd (niet dat we vaak gaan hoor ) hetzelfde: een supertje hachee, berenklauw met satésaus, broodje kroket en een milkshake. Ik ben het helemaal met je eens, als we het doen, dan meteen maar goed
In belgie neem ik me meestal een kinderfriet met frikandel of twijfelaar en zoete mayonaise apart. In nederland voor ons 2 meestal 2 hamburgers. 1 met bicky sausen en 1 met mayo. 1 friet voor ons 2 en voor vriend nog een viandel.ik maak dan van mn hamburger een frietburger Airfryer mik ik vanalles in
oh als we gaan, gaan we los inderdaad en dat is niet vaak.. het verschilt nogal eigenlijk, net waar ik zin in heb. Meestal een patatje speciaal, met een frikandel en een eierbal. Of een mexicano met kaassoufle als ik geen patatje speciaal neem, dan altijd een frikandel speciaal maar daarna voel ik me altijd zo verrot hahaha..een blok frituurvet in je maag.. bleghh
Gezinszak van 3 hahaha daar kunnen we met z'n 3e goed van eten en houden nog over.. die ene keer dat we wel een hapje nemen (wij eten eigenlijk altijd friet als vervanging voor gekookte aardappelen) een berenklauw of een kipcorn hahah
Wanneer we gaan neem ik me altijd standaard voor om eens wat anders te nemen om vervolgens toch standaard friet met mayo te nemen en een kaaskroket. Soms nog een frikandel er bij.
Patatje oorlog en een kaassoufflé maar komt maar iets van 4x per jaar voor dat we naar een friettent gaan...
Vroeger bestelde ik altijd een kleine friet speciaal en een frikandel met mayo. Maar nu ik zwanger ben gruwel ik ervan. Nu bestel ik een kleine friet met mayo met een bakje stoofvlees erbij, al gaat de mayo nauwelijks op. Die eet ik er alleen bij als de stoofvlees nog te heet is, om het af te blussen
Wij halen 1x per maand bij de snackbar! Heerlijk 😃 ik haal altijd raspatat met pindasaus en ui. Luxe kaassoufle. Vriend altijd raspatat pindasaus met 2 broodjes kroket of een Mexicano.
Standaard: puntzak oorlog met saus apart, frikandel speciaal en dan een berenhap saté of een kwekkeboomkroket De patat deel ik met de kids
Wij hebben ook een airfryer en ern aantal dingen vind ik daar niet lekker uit. Dus ik bestel vaak een kaassoufle en een kroket. En nu heb ik trek : D