Net mijn belastingaangifte ingevuld. Een paar weken geleden had ik namelijk gevraagd of ik daar recht op zou hebben met een ZW of WW. Nu blijkt dit WEL zo te zijn. Niet met mijn WW zoals voorspeld, maar wel de ziektewet uitkering. Al met al krijg ik dus nog 440 euro terug, ook met de aftrek van mijn freelance werk. Ik ben dus blij, joepjoep.
Ja, zwangerschapsuitkering moet je bij je inkomen uit werk invullen. WW moet je bij uitkeringen invullen. Krijgen hier ook een lekker bedragje terug, al mis ik nog 1 jaaropgaaf (2 werkgevers gehad, zwangerschapsuitkering en een kleine 2 maanden WW. 4 Jaaropgaven dus).
Dat is super! Dan krijg ik als het goed is ook lekker wat geld terug ik mis ook nog 1 jaar opgave.. die van het UWV over de zwangerschapsuitkering... Hoop dat ze opschieten
Fijn om te weten. Ben dec mijn baan kwijt geraakt en zat in de ziektewet waar ik voorlopig nog wel inzit ivm operatie doe er aan komt.
nice! ik krijg ook mooi bedragje terug. vorig jaar kregen we t al in februari, benieuwd wanneer we nu die mooie cijfertjes op de rekening zien verschijnen
huh met ziektewet ook recht op combi korting? mijn man heeft ruim 2 jaar in de ziektewet gezeten, ik heb een uitkering of geld het dan niet?
Nee want dan is je uitkering ineens geen loon , @spikkel, jij hebt wajong toch? Dakrijg je het ook niet
Oké, ik heb wia sinds juni. Krijg ik dan wel een gedeelte van de 6 maanden ervoor? Ik heb ook werk tegen loonwaarde verricht. Nu sinds jan weer een echte baan, wel met aanpassingen en bij mijn eigen werkgever