huis kopen zonder spaargeld mogelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door neyomi, 20 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Welke voorwaarden bedoel je eigenlijk? Wij hadden destijds beide geen vast contract. Mijn man kreeg een werkgeversverklaring en ik heb toen 3 jaaropgaves ingeleverd. Dat werd goedgekeurd door de bank. Ik kan me alleen niet herinneren dat er iets "speciaals" verwacht werd. Dus ik ben nu wel benieuwd :)

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier ook, er is altijd wel een hypotheek die je accepteert hoor ;)
    Het is zeker de moeite even een onafhankelijke adviseur te contacten..

3. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Er mag geen groot verschil zitten in de jaaropgaves die wij overhandigen. Nu is dat bij mij niet het geval, dat loopt gewoon normaal op (indexering, periodiek, etc), maar bij mijn vriend is dat een ander verhaal.
    Tussen de jaaropgave van jaar 1 en afgelopen jaar zit 10.000,- verschil. Wat ons verteld is, is dat ze dan het gemiddelde nemen, waardoor onze mogelijke hypotheek echt veel lager uitvalt.
    Er werd ons geadviseerd om in ieder geval dit jaar nog uit te zitten ivm de jaaropgaves.

4. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Oja op die manier! Bij mij waren de verschillen minimaal, maar dan kan ik het me voorstellen dat het lastiger is.

5. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Of een nieuwbouwhuis kopen. Hoef je zelf amper wat bij te leggen en je kan wat extra lenen om het in te richten zeg maar

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens, helemaal kosjer klinkt het idd niet dus ik hoop niet dat jullie straks ontiegelijk in de problemen komen.......🙁

Deel Deze Pagina