Vriendlief en ik zijn volgend weekend 12 jaar samen. Nu wil ik iets leuks organiseren maar ben ik totaal inspiratieloos. Heeft iemand een leuke tip? Overnachten zal helaas niet gaan aangezien we een hond hebben en vriendlief zondagochtend moet voetballen (kunnen kampioen worden dus dit wil hij uiteraard niet missen) Alle ideeën zijn welkom
Eigenlijk zijn we al jeugdliefdes We hebben vroeger samen op de basisschool gezeten en hadden toen al een 'relatie'.. Uiteindelijk op middelbare school elkaar uit het oog verloren en toen ik 15 was (hij 16) met stappen elkaar weer gevonden. We hebben dus niet echt een date gehad in onze eerste week samen..
Ik las ooit op een ander forum een leuke tip. Ze had een bonnenboekje gemaakt met allerlei bonnetjes met cadeautjes erop. En dat waren heel simpele dingen als: een dag drinken voor de ander halen. Dan kan hij de bon inleveren en moet jij een dag voor hem lopen Ik doe dat nu elk jaar en vul het aan met zaken als: een zelfgebakken taart, een film kijken van zijn keuze (terminator blugh), een voetmassage en een 18+ sectie Wat jij leuk vind, gewoon erin zetten en dan kan hij kiezen En dan dus ook iets wat je die dag zelf kan doen. Uit eten, een bioscoopfilm, golfen whatever. Veel plezier!