Op m'n meisje! Net hebben we haar in bad gedaan en dat hebben we gefilmd. Als ik dat zie smelt m'n hart gewoon! Als ik zie hoe ze na de fles bij mijn man op de schouder ligt, helemaal ontspannen, in diepe rust... En nu ligt ze onder de webcam (ze ligt in het ziekenhuis ivm prematuriteit) en kan ik steeds even spieken. Dat wij dat gemaakt hebben, ongelooflijk. Zo dat moest ik even kwijt! Linda
krijg er gewoon tranen van in me ogen... Heerlijk he zo'n webcam Die hadden wij vaak zelfs nog 's nachts aanstaan. Vond het echt een gemist toen Sam naar een andere afdeling moest en ze geen webcam meer had.
hoi hoi van harte gefeliciteerd met je meisje en wat een uitkomst he die webcam kan je lekker naar je meisje kijken wanneer je wilt ideaal zo ben je toch nog een beetje bij haar geniet maar lekker van je meisje en hopenlijk mag ze snel naar huis groetjes nathalie
oh wat geweldig zeg, zo heb je toch het gevoel dat je niks mist en dat je dicht bij haar bent. Hopelijk is snel de webcam niet meer nodig en mag je je kleintje in je armen sluiten.
hmmmmmmmmmmm lijkt me zo geweldig om je kleintje te kunnen zien en vast houden ik kan ook niet wachten ! geniet er maar lekker van !
Wat een geluk he, Linda.. En zo heerlijk om je kindje te zien, tevreden en blij. Geniet er maar van, en veel geluk gewenst! Dat ze maar lekker gezond mag opgroeien! Amber