Animal crossing

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem74, 31 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X
    Misschien dat hier al topic over is dan excuus, maar ik speel nu pas sinds enkele dagen dit spelletje, nu wou ik een ander eiland (online) bezoeken maar kan dit uiteraard pas als je vrienden(codes) hebt, waar kan ik deze vinden om samen te spelen en andere eilanden te bezoeken?

alvast bedankt

2. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Hier is ook ergens een topic, van mensen die graag Animal Crossing spelen. Kan het alleen zo 1 2 3 niet vinden staan ook heel veel vriendcode in.
    Ikzelf speel ook graag, en kan je m'n vriendcode wel versturen, als je wil.

Heb je een online abonnement? Daarmee kun je andere eilanden bezoeken.
    Als je dat niet hebt, kun je alleen met nook miles tickets naar andere eilanden, of met de boot van Capp'n

Bloem74 vindt dit leuk.
  3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Er is idd heel lang een topic geweest! Volgens mij zijn de meeste vriendcodes toen wel verwijderd, zou anders even iemand taggen als je ze wilt toevoegen en niet zomaar doen :p

Ik heb zelf ook lang gespeeld, momenteel niet meer, maar je mag altijd eens komen buurten :)

Bloem74 vindt dit leuk.
  4. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X
    Ja ik heb wel een online abonnement, maar het maakt het natuurlijk nu niet mogelijk naar andere eilanden te gaan zonder vrienden. Als ik jullie mag toevoegen dan heel graag.
    Ik reis nu steeds af naar een eiland via de nook Miles tickets.

Weet iemand ook waarom er geen enkele steen meer te vinden is op je eiland? Ik moet namelijk van die ijzerklompjes hebben en dat lukt nu niet.
    Alvast bedankt dat ik jullie mag toevoegen.

5. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X
    Ik zou graag je vriend code willen hoor!

6. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X
    waar kan ik die boot dan precies vinden? Ik zit nu nog in dat stukje dat ze het winkeltje gaan bouwen.

7. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Heb je je steen kapot gehakt? Dan komt er morgen op een andere plek een nieuwe. Om ijzer klompjes te pakken zonder de steen te mollen moet je er met je schep tegen aan scheppen, als je dit meerdere keren achter elkaar doet dan komt er van alles uit rollen :) Zeker in het begin heb je veeeel ijzer nodig, en als je dan elke dag je stenen sloopt doe je er eeuwen over (heb ik de harde manier geleerd haha). Ik zal vanavond mn vriendencode opzoeken! Heb al een tijdje niet gespeeld maar heb er weer zin in!

8. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    De boot van Kapp'n ligt aan je stijger, maar kan zijn dat je die nog niet hebt omdat je nog helemaal in de beginfase van het spelletje bent :)

9. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.794
    8.463
    113
    Vrouw
    Je mag ook wel een keer bij mij langskomen. Wij spelen al 2 jaar en zijn dus al ver met ons eiland :)

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wij spelen ook al 2 jaar. Mijn dochter heeft nu alles gewist en zijn opnieuw begonnen. Ze wilde nu de eilandwoordvoerder zijn:D

11. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X

Leuk hoe doe ik dit?

12. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X

Lijkt mij leuk! Ik heb alleen nog bezoekers die via het spelletje zelf komen, maar voor de rest niemand. Ik kreeg alleen de optie met mibo te spelen en bezoekers te krijgen? Maar dat heb ik niet..

13. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X

Dankjewel! Ondertussen veel stuk verder gekomen, en nu op het punt dat ik een nieuwe kampeer plek heb gebouwd en nu dus andere bewoners moet krijgen..optie is via mibo,
    Ik heb het niet slim aangepakt want op mijn eigen account veel verder gespeeld en daar kan ik niet online mee, account van mijn partner staat wel Nintendo online mee en kan ik wel mee online spelen, alleen dan kom ik bij de optie, dodo code en die van anderen? Alleen ik heb geen codes van andere hihi

14. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Je kan ook met nook-miles tickets je in het vliegtuigje naar verassingseilanden, en daar lopen dan andere poppetjes rond met wie je kan kletsen en die kan je uitnodigen op je eiland :) Dan hoef je helemaal niet online!

15. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X

Ik heb dit tot nu toe geprobeerd in het begin en er zijn 3 nieuwe bewoners bij gekomen..

nu willen ze nieuwe bewoners er bij omdat ik een tent heb geplaatst, maar als ik naar die eilanden vlieg zie ik geen bewoners?

Heeft iemand ervaring met een mibo ?

heb nu het idee niet echt verder te kunnen. Of ik doe wat verkeerd hihi

16. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Amibos moet je kopen, dat zijn kaartjes waarmee je een nieuwe bewoner kan inscannen.
    Wat je nu moet doen is bij Nook een pakket kopen voor een nieuw huis. Er loopt nu idd niemand op die eilandjes rond, omdat je geen plek hebt :) eigenlijk zijn die eilandjes heel saai :p

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  17. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Dit idd, je moet een x aantal nieuwe tenten/huisjes pakketjes kopen. En dan komen er weer nieuwe bewoners op die eilandjes :) Ze kunnen nu nergens heen dus daarom zijn ze er niet.

https://www.polygon.com/animal-crossing-new-horizons-switch-acnh-guide/22749349/first-week-daily-goals-how-to-unlock-museum-steps-farming

Ik vond dit wel een fijne gids de eerste periode dat ik speelde, omdat er gewoon zoveel vrijheid is wist ik af en toen niet zo goed wat k moest doen. Het is heel uitgebreid en heel veel tekst maar dat is dus omdat ze elke ''dag'' door lopen wat je kan doen. Niet dat het moet ofzo, maar ik vond het zelf een fijne hulp als ik even de weg kwijt was.

Deel Deze Pagina