Huis met grote kelder! Wat mee doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovel, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

o speelkamer, waskamer, bioscoop, werkruimte, logeerkamer, fitnesskamer. Zou allemaal wel willen incl. Schoonmaakster uiteraard. Haha

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Een kamer is bij ons voor de wijn, en dan natuurlijk heerlijk daarvoor shoppen.
    Een kamer voorraad, tweede koelkast en enorme diepvries.
    Een kamer voor de was
    En de voorste aan de straatkant (loopt naar beneden vanaf de oprit) is voor de fiets van mijn man incl. Tacx trainer en alle spullen om te sleutelen aan zijn tweede liefde.
    Wel op de woonetage nog een aparte speelkamer, anders was die daar ook geweest.

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
  4. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
  5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    De ruime badkamer waarvan je altijd gedroomd hebt?
    Met een groot (bubbel)bad, tv-tje en radio ingebouwd
    Maar ook een inloopdouche voor de dagelijkse beurt
    Dan heb je ergens anders een kamer vrij die je daar weer ergens voor kunt gebruiken.
    En de wasruimte zou ik ook beneden doen.

6. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
    Leuke ideeën allemaal! Dacht eerst; wat moet ik met al die ruimte!! en nu bijna ruimte tekort ;)

7. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als wij dat zouden hebben dan zou het echt een ontspanningsruimte worden, waarschijnlijk met een bar leuk als er vrienden zijn en vooral leuk als de kids wat ouder worden met feestjes en zo! :)

8. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Wij hebben van onze kelder een speelkelder gemaakt. Wij hebben 1 muur met schoolbordkrijt. Dan kunnen ze daar hun gang gaan.

9. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Opa en oma van een vroegere vriendin hadden een gigantische kelder.
    Het was verdeeld in meerdere kamers, waaronder een berging en een garage(met uitrit). Ik vermoed dat daar ook de wasmachine en droger stonden vroeger maar in de tijd dat ik er kwam was dat al naar boven verhuisd omdat ze zo min mogelijk trappen wilden lopen op hun leeftijd en met hun beperkingen.

Ik weet niet hoe groot jouw kelder is, maar ik denk dat je er in ieder geval wel een voorraad'kast' met grote vriezer en een wasruimte in kwijt kunt. Verder zou ik het gewoon even kijken naar wat je nog kunt gebruiken voor een ruimte.

Ik hoop alleen wel dat je kelder niet vochtig is. ;) Dan kun je er een stuk meer mee namelijk

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Onze garage was eerst een donkere, smerige ruimte waar allemaal dozen met oude troep stonden. Vorig jaar hebben we deze ruimte helemaal op laten knappen en nu is het een speelruimte voor de kinderen.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina