Ik had maar al te graag tot me 6de levenjaar bij papa en mama op de kamer geslapen hoor. Soms mocht het ook en ik vond het maar niks als ik dan weer terug moest naar me eigen kamertje! Ik vind er niks mis mee als een kindje tot het 2/3de levensjaar geen eigen kamertje heeft, niks egoistisch aan. Ik vind het juist egoistisch als je een kind dwingt zelfstandig te worden en alleen te slapen terwijl het daar nogniet aantoe is..
ben ik het helemaal mee eens daarom lig ik elke nacht rond 5 uur soms al om 1 uur op een matras naast het bedje van me kleine binkie haha dan wordt hij wakker en staat te huilen in zijn bedje dan geef ik hem een flesje en ga naast hem liggen want als ik wegloop schreeuwd ie de hele buurt wakker alles voor me kereltje!!
Je hypotheek hoeft echt niet afbetaald te zijn hoor. Je verkoopt je huis en daar los je de huidige hypotheek mee af, de eventuele restschuld die overblijft neem je gewoon mee in de nieuwe hypotheek van de nieuwe woning. En even minimaal een ton aflossen dat ga jij echt niet redden in een paar jaar tijd. Maar de kleine de eerste tijd op jullie slaapkamer lijkt mij inderdaad ook geen probleem. Maar ik denk dat jullie je eigen dan inderdaad af moeten vragen hoe lang jullie die kleine op jullie kamer willen laten slapen. Anders zou je misschien kunnen overwegen om toch te gaan kijken naar een grotere woning in de loop van de tijd. In elk geval heel veel succes en geluk met alles. Liefs Dyja
Meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties!! Erg fijn! Ik ben sinds zondag niet meer ongesteld dus de eerste ronde gaat beginnen! Ben benieuwd! Diegene die zwanger willen worden; heel veel succes en hopelijk gaat t ons (snel) lukken!!
wij hebben een groot huis met 5 slaapkamers. wij hebben dus genoeg ruimte. 1 slaapkamer vind ik niet zo'n probleem. als het idd maar na 1 jaar een eigen kamertje krijgt. Ik weet niet hoe groot jullie slaapkamer is, maar misschien kan je er een muurtje tussen zetten zodat het toch zijn eigen kamertje heeft?