Afgelopen zomer zijn wij voor het eerst naar Landal geweest, Eifeler Tor in Duitsland. In een zin samengevat: supervakantie gehad!! Komend jaar willen we weer naar Landal. Wij waren, voor we onze zoon kregen, echte natuurmensen, Oostenrijk, Duitsland, Scandinavie, Tsjechie, Polen, wandelen en berghutten bezoeken, mountainbiken enz. Mijn vriend kan niet tegen zon en hitte, hij valt dan heel snel flauw. Oostenrijk etc vinden we komend jaar voor onze zoon nog te lang in de auto, dat is 8 uur in de auto, hij is een heel druk kindje. We gaan in september, hij is dan 2jr en 3mnd. Sauerland zijn we al vaak geweest en Zwarte Woud is ook zo'n 700km. Daarom dacht ik aan het Harzgebergte in Duitsland. Daar zit ook Landal. Is iemand er ooit geweest? Is er veel te doen in de omgeving voor een 2-jarige? Wildparken, speeltuin, zwembad, rondrit-treintje bv?
Landal Salztal Paradies? Het park zelf is niet zo uitgebreid, maar er zit wel een heel erg mooi en groot subtropisch zwembad bij! Prachtige omgeving en genoeg te doen en te zien. Ik denk dat wij er nog wel een keer naar toe gaan.
Niet in het Landal park geweest maar wel in de Harz. Als kind al en vorig jaar voor het eerst met de meiden heen geweest. In de zomer. Er is veel te doen, alleen voor in de winter weet ik niet of die dingen allemaal wel open zijn. In de winter kan je er meer skieen, sleeen en dat soort dingen.