Bij de eerste 2 foto's ziet het er wel mooi uit, maar zou ik het super onhandig vinden om mijn bed in te komen. De 1e foto (ook nog te banner van het artikel) stoot je je hoofd als je aan de rechterkant van het bed ligt. En bij de 2 foto moet je over het voeteneind van je bed er in klimmen.... Wij hebben de 2 slaapkamers met een schuin plafond vergroot door er een dakkapel op te zetten. Heerlijk Toevoeging: De foto's zijn wel erg mooi Dus het hangt er vanaf of je voor mooi of voor praktisch gaat.
Schuine wanden al op de eerste verdieping waren bij ons ook afknappers. Wij zijn eigenlijk een stuk kleiner gaan wonen, maar we hebben nu een heel praktisch ingedeeld huis. Geen rare hoeken, onlogische gangen, verwarmingen op een rare plek of pilaren etc. waardoor je de ruimte niet goed kunt benutten. We missen daardoor de ruimte ook niet die we eerst extra hadden.
Sluit me aan bij de meeste hier. Wij hebben 1 kamer met een schuin lopend plafond. Toen we het huis kochten vond ik het nog wel schattig en "anders", maar met inrichten was het vreselijk onhandig. Daarnaast vind ik het gewoon minder mooi. Gelukkig hebben we nog 5 andere slaapkamers en hebben de poezen geen probleem met een schuin dak. Het is nu dus maar hun kamer geworden...
Super bedankt voor de reacties! We zijn vandaag wezen kijken en het huis lijkt ons verder geweldig, ook zijn de kamers alsnog een stuk groter dan wat we nu hebben (standaard ingedeelde middenwoning). We kunnen onze huidige meubels ook prima kwijt. We gaan er qua tuin en benedenverdieping ook zo’n gigantisch stuk op vooruit dat dit geen breekpunt gaat worden denk ik (aparte speelkamer naast de grote woonkamer, grote woonkeuken, bijkeuken voor wasmachine en bergruimte, grote schuur/garage, grote tuin met veranda, en vrijstaand!) Nu nog eens worden over de prijs
Wij hebben nu ook 3 kamers met schuine wanden. We houden vooral van dit huis omdat de omgeving fijn is. Mochten we ooit gaan verhuizen, dan willen we geen schuine kanten meer. Het is erg onhandig met het inrichten van de slaapkamers. Vooral een kledingkast is passen en meten. De bruikbare ruimte is beperkt. Wat ik wel fijn vind is het geluid van de regen op het veluxraam! Op dat kletterende geluid val ik heerlijk in slaap! Houdt er dus rekening mee dat je regen een stuk harder hoort.
Wij hebben een schuin dak in onze slaapkamer en in die van mijn zoontje en heel eerlijk, ik vind het geweldig! Mijn man heeft ( zoals iemand hier ook al eerder zei ) schotten geplaatst waardoor ik daarachter dus de kledingkasten heb gemaakt. Ideaal want ik hoef nu dus geen enkele kast in de kamer zelf te plaatsen. Ik heb dus totaal geen moeite met het schuine dak.
In ons huidige huis en volgende week gaan we verhuizen en daarin ook. Ik vind het wel gezellig staan en heb er geen last van