Objectieve mening gevraagt.

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavEsmee, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zonder al te veel details.

Hoe zouden jullie het vinden als je leest dat je zusje met je moeder een weekendje weg zou gaan.

Alvast bedankt. Ligt het straks nog even toe. Anders zijn jullie al bevooroordeeld.;)

2. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik zou er op zich niet teveel problemen mee hebben. Mijn zussen gingen ook wel eens een weekendje met mijn moeder weg. Vond het zelf wel eens fijn om moeder een keertje voor mij alleen te hebben. Maargoed als er al een soort gevoel van lievelingetjes en voortrekkerij is... ander verhaal!

3. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Puur alleen op het bovenstaande zeg ik: Hartstikke leuk voor ze, lekker laten gaan, en hoop dat ze er van genieten!
    Maar goed, als ik het goed begrijp zit er meer achter ;)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dat is dan toch leuk voor ze.

Als de band met je zus en moeder heel goed zou ik me misschien wel afvragen waarom ze mij dan niet mee zouden vragen. Maar misschien willen ze er ook wel eens gewoon samen op uit.

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Goed.. Moet kunnen toch

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik zou ze hun weekendje weg gunnen maar wel jammer vinden dat ik het zou moeten lezen ipv van hun zelf te horen .
    mijn smoeder is een keer met mijn 2 schoonzusjes naar londen gegaan maar hadden mij niet gevraagd vond ik jammer maar heb me er niet al te hard aan gestoord .

7. Dana

Dana Niet meer actief

Een objectieve mening is echt moeilijk te geven omdat we alleen jouw kant lezen, ook al is dat nu een hele korte omschrijving, je geeft al aan dat er eigenlijk meer achter zit ;)

Ik zou er absoluut geen problemen mee hebben overigens maar bij ons geen lievelingetje in de familie.

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Prima, veel plezier zou ik zeggen.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Dat zou ik leuk voor ze vinden. Maar ik denk dat het je er om gaat dat je het ergens gelezen hebt. Ik ben benieuwd naar je toelichting.

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ja hoor dat gebeurd bij ons ook...soms gaat mn zus en de kids met mn mams weg en soms ik...juist leuk als het zo gemoedelijk allemaal kan...ik persoonlijk heb er geen problemen mee...

11. Dana

Dana Niet meer actief

Ik zou er trouwens ook geen problemen mee hebben om het te LEZEN, niemand is mij een verklaring schuldig over wat ze wanneer met wie gaan doen.

12. giraf

giraf Niet meer actief

eerlijk:
    Vragen waarom ze mij niet meegevraagd hebben :)

(als ik niet meegevraagd zou zijn dan he)

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als dit het hele verhaal is: prima, leuk voor ze!

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Prima.
    Ik zou het wat gek vinden dat ik het moest lezen ergens, maar aan de andere kant zou ik daar niet boos over worden ofzo. Onze band is niet zó dat we elkaar steeds op de hoogte houden van dingen, als dat gebeurt dan is dat altijd nog via whatsapp.

Nee hoor, ik zou het helemaal prima vinden.

15. MamavEsmee

Ik las het op Facebook een uurtje nadat mijn zusje bij mij op de koffie was geweest.

De band met mijn moeder is goed. Die met mijn zusje ook. Wel moet ik uitkijken wat ik zeg want ze is heel goed in het verdraaien van dingen waardoor ik in een " zwart" daglicht wordt gesteld.

Oja. Niemand heeft er met een woord over gerept en nee, ben jammer genoeg niet meegevraagt. Had het heel leuk gevonden als ik mee mocht. Maar ga er niet om " bedelen." Als ze het leuk hadden gevonden, hadden ze me wel meegevraagt.;)

16. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Zo op t eerste gezicht lijkt er niets mis mee. Maar je hebt t gelezen dus niet gehoord. Tja, ik ben benieuwd naar de rest...

17. MamavEsmee

Maar, zo zijn er al tal van boven genoemde voorbeelden geweest. Vandaar dat ik jullie vraag hoe jullie dit zouden zien. ;)

18. MamavEsmee

Dat had ik dus ook. Had echt een brok in mijn keel was erg verdrietig.:)

19. Dana

Dana Niet meer actief

als je het leest een uur nadat ze op de koffie is geweest zou ik het ook best vreemd vinden inderdaad, ik zou wel even bellen voordat ik er een conclusie uit zou trekken, zo van "goh, wist je dat net nog niet?" ze kan het namelijk ook net gehoord hebben of stond er ook in dat dit al een tijdje gepland is?

20. Jel

Jel Niet meer actief

Dus je voelt je eigenlijk een beetje achtergesteld? Ik kan me dat wel een beetje indenken. Ik zou het dan denk ik toch bespreekbaar maken met mijn moeder denk ik als je er mee zit.

Deel Deze Pagina