Huis op de kop zetten van getrouwd stel

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    het is ons overkomen! gang vol balonnen met rijst. een matras van strobalen, plastic folie over de wcbril, stro in bad met krokodil, shampoo in de douchslang, strobalen in de kledingkast, enkele lampjes losgedraaid. ik vond het erg leuk!! bij mijn broer en schoonzus hadden ze de slaapkamer verwisselt met de woonkamer:D

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik heb het 1x gedaan en dat was 500 balonnen opgeblazen en in de slaapkamer gelegd... Bed was niet meer te vinden... Buurtkinderen waren allemaal blij want die konden de balonnen ophalen ;)

Dus moet zeggen dat viel nog mee... Geen schade aan het huis, geen schade aan de mensen en vooraf afgesproken dat de buurtkinderen de japonnen mochten komen halen...

Hier ga ik binnenkort trouwen maar denk niet dat ze iets zullen gaan doen..

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wij hadden bij de buren van mijn ouders(woonden op een bungalowpark) hun hele bungalow met goud folie papier ingepakt, daar waar de deur zat ook met een hele mooie rode strik erboven op. Dus hun bungalow was een mooi groot ingepakt huis:) was super!

En bij anderen idd de bekertjes water vanaf de gang tot de huiskamer tot de achterdeur. Zijn ze 2 uur mee bezig geweest om ze 1 voor 1 in een emmer leeg te gooien haha slaapkamer helemaal vol ballonnen en rijst in bed en zo. Kei leuk :)

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zou willen dat ze geen familie zijn, maar die heb je helaas niet voor het uitkiezen hea :p

5. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Bij mijn schoonbroer en schoonzus hadden ze het wel gedaan. Sorry, ik weet het niet precies, ik had nog niets met mijn man. Maar het was een puinhoop en inderdaad wat hierboven werd genoemd. Overal goudvissen kwamen ze tegen. In de wc, badkuip, etc.

Toen wij trouwden baalde mijn schoonbroer ervan dat hij het niet bij ons kon doen.

6. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Is het zo dat mensen die dit doen het vooral doen omdat ze het zelf leuk vinden om te doen of omdat ze oprecht denken dat het bruidspaar het leuk vindt? (oprechte vraag van mijn kant, omdat ik het dus echt niet begrijp)

7. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Als ik er aan terug denk kan ik nog wel weer janken... Want als je thuis komt van een geweldige dag met een super feest en je vind vervolgens geen bedden meer in je huis is je dag echt verpest...
    En om dan ook nog eens achteraf te horen dat het geen vrienden van ons zijn geweest maar vrienden van onze zwagers (die er ook bij waren) maakte het allemaal nog minder leuk :(

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik zou het niet zo erg vinden als ik het hier aantrof, hoort er een beetje bij vind ik, mits er niets vernield wordt.

maar dat wat lizzy1986 vertelt, erg leuk. t is ook net alsof we allemaal een beetje stijver worden de laatste tijd hoor!

9. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een vreselijke dingen lees ik hier.:$

@ Nijn84, en waar heb je uiteindelijk geslapen? Niet leuk inderdaad...

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Tuurlijk vinden we het zelf ook leuk :p Maar iedereen doet ook mee aan het "versieren" van elkaars huis dus je komt aan de beurt maar je kan nog veel vaker "terugpesten" Tis gewoon een gezellige dag met vrienden en door de filmpjes hebben we er later ook veel plezier van :D

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met sommige dingen kan ik de humor er echt nog wel van in zien.

Bijvoorbeeld die goudvissen in bad.
    Of je slaapkamer vol met ballonnen. Dat vind ik nog wel leuk:D

Maar overal sto. Nee zou daar ook niet zo heel blij mee zijn.Haha.:)

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

bij ons viel het gelukkig mee.. de wc zat echt propvol met ballonen.. en p maar roepen help me nou ik moet zoooooo nodig plassen straks doe ik het in me broek hahaha

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Bij ons hadden ze een spandoek aan het balkon gehangen en in de woonkamer slingers en ballonnen gehangen.
    De slaapkamer was de bedoeling om helemaal te vullen met balonnen maar helaas hadden ze te weinig en kwma het maar tot aan het bed haha...

Heb ook al gehoord dat van alle (groente)blikken de labels verwijderd zijn....

Stro in huis en pure siroop en bekertjes water zou ik zoooo niet grappig vinden, maar als het maar leuk en lief is vind ik het prima....

Net als vrijgezellenfeesten..... vond het wel jammer dat ik niet uitgedost in de stad hoefde te lopen....

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    een collega van mijn vader ging ook trouwen,
    Toen het echtpaar thuis kwamen wilden ze naar binnen stoppen.
    maar de vrienden hadden de trapgat (hoe noem je zo iets als je binnenkomt kan je in de kruipruimte onder je huis)weg gehaalt en toen de voetenmat weer terug gelegt.
    Het stel stapte naar binnen maar ja geen ondergrond, dus ze zakte zo door de grond/vloer heen.
    Die vrouw was opslag dood,
    Hij heeft een dwaslesie....

leuk sukke vrienden :(

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Serieus?

16. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Onze auto was ook weg maar gelukkig konden we met de taxi terug rijden naar het dorp waar hij zou staan. Daar de auto opgepikt en naar schoonouders gereden. Daar hebben we een matras gehaald en zijn wel weer naar huis gegaan.

Ik voelde me echt verraden door onze zwagers (mijn man zijn broers) We hadden ze zo'n leuke dag aangeboden en dat werd blijkbaar niet gewaardeerd...

2 weken later kregen we een telefoontje van een collega van mijn man (kameraad broertje) of wij niet nog dingen misten. Bij heb stonden dus nog dingen in de garage van ons... :x

Ze zijn bij ons echt veel te ver gegaan! De andere dingen die ze hadden gedaan waren aanvaardbaar maar van bedden blijf je af!

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dat zijn geen leuke grapjes meer nee..

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

:$ is dat echt gebeurd? Geen broodje aap verhaal? Ongelooflijk. Hoe dom kun je zijn om zoiets gevaarlijks te doen.

Bij ons was niets gebeurd geloof ik...oh jawel, ze hadden de auto vol met opgeblazen ballonnen gestopt, maar dat was gewoon grappig en ook binnen 5 minuten weg. Thuis niets, hooguit dat mijn moeder bloemen had neergezet ofzo maar geen zooi.

19. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind zulke dingen wel grappig zoals, bekertjes water op de hele trap, meubels ondersteboven en kamers verwisselen. Kom op, je mag best een beetje gevoel voor humor hebben. Zolang er maar niks vernield wordt, want bij mijn schoonzus hadden mensen de gevel roze geverfd, nee daar zou ik ook niet om kunnen lachen.

Bij ons ook de bekende bekertjes water en onze slaapkamer helemaal vol met ballonnen, eerst een paar kapot moeten prikken voor we erin konden en onze dochter was helemaal happy, het was net ballorig!!

Ik vind dat allemaal wel lollig hoor.

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    In onze vriendengroep is het ook traditie geworden eigenlijk.. Toen wij trouwden, kregen we twee prikkers en de medeling dat we die nodig hadden om het kado uit te pakken thuis. Dus wij hadden al zoiets van ojee.. Toen we thuis kwamen troffen we een woonkamer vol ballonnen (250 stuks) en iedere ballon zat geld.. We hebben ze de volgende morgen pas geprikt, we konden gewoon naar bed dus..

Bij de volgende die trouwden, hebben we 750 statiegeldflessen in hun huis gezet, die ze weer in mochten gaan leveren want het was hun kado..

Deel Deze Pagina