Huis op de kop zetten van getrouwd stel

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
  2. tulip

tulip Niet meer actief

broodje aap verhaal???, want ik kan mij hier echt niks bij voorstellen.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij hadden bij m'n zus de trap vol met bekertjes water gezet en een slaapkamer vol ballonnen, zus had een hekel aan knallende ballonnen :D

Ik was zwanger toen we vorig jaar trouwde en gingen een dag later ook op huwelijksreis dus was eigenlijk wel blij dat het bij ons bij een haag ballonnen buiten gebleven is.

Tis hier ook niet gewoon volgens mij, hoor nooit meer over zulke acties :(

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat dacht ik al. Gelukkig maar.

5. tulip

tulip Niet meer actief

o haha zie nu de post van moontje, zie je wel.

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik vind die vis in de badkuip wel gezellig, was er zo bij in gaan zitten :)

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nou gelukkig maar ja.. want dat gaat toch echt te ver..

collega van haar vader;)
    schuif dat maar even onder je pa zijn neus..

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    (nog) Niet getrouwd, maar ik zie de humor er wél van in :). Bij mijn ex-schoonzus hebben we dat destijds ook gedaan. Zij en haar man konden er wel om lachen.

9. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wij gaan van de zomer trouwen en ik hou hier helemaal niet van. Heb ook gezegd dat als iemand dit in zijn hoofd haalt, ik die persoon persoonlijk ophaal en deze zijn troep zelf mag opruimen.

Nu verwacht ik ook niet dat iemand dit gaat doen, hebben ze geen tijd voor :D...
    Zoiets als rozenblaadjes op bed, lieve dingetjes vind ik wel heel leuk maar niets wat extra rommel en gedoe geeft, plus het idee dat er mensen zonder onze toestemming in ons huis zijn, vind ik helemaal niet fijn.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahahah ik hoor dit voor het eerst! als ze dat bij ons zouden uithalen zou ik zwaar pissed zijn!

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik vind bekertjes wat op de trap niet leuk, een vervuild huis ook niet, gewoon alles waar je van kunt balen na zo'n vermoeiende en leuke dag niet. Leuk joh, als je na je trouwdag nog even alle lampen moet gaan poetsen omdat iemand het leuk vond om daar wat op te schrijven :(.

Nee, zet dan een leuk dienblad naast het bed, met een lekker ontbijt/lunch erop en zorg dat de dag van het bruidspaar nóg leuker wordt. Zet ze lekker in het zonnetje.
    Poets het huis, zet wat nieuwe plantjes in de tuin, schilder de kozijnen die zo heel hard aan een schilderbeurt toewaren (en dan niet roze ofzo), doe iets leuks waar het bruidspaar wat aan heeft!

Wij hebben ervoor gezorgd dat niemand de sleutel had. Ik denk niet dat onze familie erop was gekomen iets leuks voor ons te doen maar dat ze eerder iets zouden doen wat wij niet leuk vinden.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bij ons is niets gedaan, bij een stel vrienden hebben we slingers opgehangen, kaartjes neergezet, ballonnen in de wc, slaapkamer en badkamer gedaan. Dat vonden ze wel leuk.. ze hebben alle ballonnen naar de logeerkamer gedreven en toen nichtjes erin te spelen gehad.

bij mijn ouders indedaad de wikkels van conservenblikken afgehaald (leuk), maar ook de bedden vol met rijst gelegd, incl, die van mij, ik was 1 jaar, ik zou bij de ex van mijn vader slapen maar ging echt niet slapen en dus hebben mijn ouders me weer opgehaald maar toen moesten ze dus ook nog mijn bedje helemaal verschonen+ stofzuifgen.. dat vonden ze niet zo leuk.

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben bij mijn broer ballonnen en rijst enn confetti in de woonkamer op de vloer gedaan en boven op bed confetti en rozenblaadjes met champagne .

En dit hebben wij ook terug gekregen even stofzuigen en klaar . Maar vrienden van mijn broer wilden echt alles doen wat je je kan bedenken .
    Dat heb ik maar de kop ingedrukt zo wat waren ze kwaad hihi

14. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    toen mijn zus trouwde had ik ook de sleutel gekregen, die waren ook bang voor dit soort geintjes, ik zou zoiets never nooit niet doen en dat weten ze ook.

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik was zo blij dat wij besloten hadden het feest thuis te vieren (inverband met kleine kinderen, konden zo op bed als het moest en onze eigen dochter in haar eigen bedje)

ach een beetje gein vind ik wel kunnen, maar soms gaan ze te ver

vrienden van mij moesten eerst de hal en trap leeghalen omdat die vol stond met plastic bekers,

weetje zolang er geen schade is en iets onschuldig is vind ik het niet erg.
    ken ook een verhaal dat er bij mensen met hoogpolig tapijt graszaad was gestrooid en bespreneld met water, dus paar week later gras in huis.
    ofzoals een vriendin deed 5 kilo onkruidzaad in de tuin van haar broer deed

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij vrienden van ons die bij alle koppels meegeholpen om geintjes uit te halen (bij ons ballonnen, andere vrienden statiegeldflessen en andere vrienden auto op het dak van de schuur), kregen wij onder geen voorwaarde de sleutel! Dat vond ik dan jammer, bij een ander dan wel rotzooi uithalen en bij jezelf niet willen..

17. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou dat dus echt niet leuk vinden.

Ik wil niet dat mensen ongevraagd in mijn huis komen. Daarnaast zie ik de lol er niet van in.

Ik heb wel eens gelezen van een getrouwd stel waar ze de toegang tot de kruipruimte verwijderd hadden. Die lag onder de deurmat. Die man stapt dus dat gat in met zijn vrouw in zijn armen en heeft de rest van zijn leven een dwarsleasie

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zie pagina terug ;) broodje aap

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Oh ja.. Onze buren waren gek op jachtsaus of zoiets, hadden ze iederrn gevraagt om zo'n pak te halen en dan te vullen met een zakje met een andere saus erin staat meestal niet op wat het was, vonden ze erg leuk!

20. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Het is eigenlijk niet grappig maar moest hier toch wel heel erg om lachen:D:D:D:D:):):)

Deel Deze Pagina