Huis op de kop zetten van getrouwd stel

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bij een oud-collega van me hebben ze destijds het bed uit hun slaapkamer gehaald en op de feest-locatie weer inelkaar gezet en in de hal gezet.
    Toen het getrouwde stel dus aankwam op de feest-locatie stond daar..hun bed..
    ( gelukkig hadden ze hun huwelijksnacht niet thuis gepland )

2. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    bij iemand die niet van muizen houd hebben ze 2 muizen los gelaten in de slaapkamer met op hun rug nummer 1 en nummer 3.....persoon in kwestie heeft de hele nacht naar nummer 2 gezocht en daardoor is er geen huwelijksnacht geweest.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Hoe erg ook, maar hier moest ik wel om lachen. :D

:)

Maar wel sneu. Erg flauw ook. Ik ben panisch voor kikkers en moet er niet aan denken dat ze er een paar hier in huis los lieten. Moet er niet aan denken.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, deze heb ik ook wel eens gehoord; hadden ze gedaan bij een vriend van een vriend van ons.
    4 ratten los gelaten en die genummerd 1, 2 en 4.....
    Ik versta het zeker niet onder humor, bah bah!:(
    Als ze zoiets bij mij zouden flikken zou ik echt zo pissig zijn!

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Vreselijk kinderachtig. Ik zou ook echt niet blij worden als vrienden dit zouden doen in ons huis. En dan druk ik het nog zacht uit...

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bij de familie van mijn ventje is dit ook iets gewoons... ze vierden thuis, maar tijdens het feest hebben ze me mee naar boven getrokken en een la met strings aan mij gegeven... heb ze allemaal (wel de mooie en niet de lelijke) aan elkaar vastgemaakt en dan hebben ze deze lange string slinger vanvoor in de tuin gehangen.. dus iedereen die voorbij kwam kon haar (grote) collectie strings zien ;) verder hebben ze nog alles overhoop gehaald... ik was de enige die het niet echt leuk vond en ook gezegd dat ze slaapkamer beter met rust laten... maarja, tegen een bende gekke meiden was ik niet opgewassen... iig gaan we op onze trouwdag de sleutels lekker bij ons houden, en ook die van mijn schoonmama voor één dag terugvragen ;)

7. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Ik wilde het ook absoluut niet en het was ze ook bijna niet gelukt.
    Mijn man bleef tot heel laat in ons huis (we woonden allebei nog thuis tot ons trouwen) Ik bleef bj mijn moeder thuis ook rondhangen, dus toen konden ze nog geen sleutel te pakken krijgen.
    Uiteindelijk gelukt en ik vond het echt flauw..
    Ze hadden in elke gootsteen, fonteintje, wasbak goor slootwater gedaan met vissen er in. In bad trouwens ook.
    In de wcpot hadden ze folie gespannen in de hoop dat we daar op zouden plassen.
    Het hele bed lag vol rijst en er hing een spandoek voor de ramen.

Wat er de volgende ochtend gebeurde vond ik eigenlijk nog erger.
    De zus van mijn man had een sleutel en kwam gewoon zomaar ons huis binnen lopen en plantte een blad met allerlei etenswaren op ons bed. Ze maakte er gelijk een foto van, ik wist niet hoe snel ik onder dat dekbed moest kruipen...
    Ik voelde me echt zo rot, dat doe je toch niet... Voor 't zelfde geld ben je nog ff gezellig 'iets' aan 't doen in bed en staat ze onder aan de trap mee te luisteren...
    Sommige humor snap ik niet helemaal..!

8. Rono

Rono Niet meer actief

Bij vrienden van ons hadden we ook wat gedaan.

Toen ze thuiskwamen dachten ze ohhh gelukkig niks.

Maar boven op zolder hadden we een wekker aangesloten op een versterker met speakers. Dus deze ging om 4 uur snachts af.

Hahah hij werd helemaal gek en kon t eerst niet vinden!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee nooit gedaan en zal ik denk ik ook nooit doen. Mocht ik ooit zoiets doen, in elk geval nooit met gemene grappen. want daar hou ik echt niet van. Toen wij gingen trouwen hebben we zeker een half jaar ervoor van iedereen die de huissleutel had teruggevraagd. Ik heb ook heel duidelijk aangegeven dat ik het echt niet op prijs zou stellen als er geintjes werden uitgehaald, temeer omdat wij 's nachts gewoon thuis zouden slapen met een autistisch kind van toen 12 en dat dat voor hem veel te onrustig zou zijn. Iedereen had hier gelukkig begrip voor en heeft ons met rust gelaten (als enige in de familie)

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit verhaal heb ik jaren terug in de krant gelezen, zo vreselijk, hoe dom kun je zijn om zoiets te doen??

11. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Bij vrienden van mij moest iedereen een badeendje kopen en mee nemen na het huwelijksfeest.

Vervolgens hebben twee anderen het hele huis volgezet met badeendjes.

De hele trap stond vol, de wc was vol met eenden, het hele bed vol eenden.

Nou ja iig er stonden eendjes op heel wat plekken.

Wat een zooi hebben ze ervan gehad.

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    pff bij ons hielden ze het gelukkig netjes. wij overnachtten in een hotel, volgende ochtend kwamen we thuis en toen werd er een klein confettikanonnetje afgevuurd. kan niet zeggen dat ik het leuk vond, maar erg vond ik het ook niet.

als ze bij ons troep hadden gemaakt of weet ik wat voor rare dingen hadden neergezet had ik net zo lang gebeld tot diegene het zelf op kwam ruimen. wat een onzin zulke dingen zeg! is toch veel leuker om wat liefs te doen :(

13. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Bij mijn broer hebben ze een pot met stofspinnen of bouwspinnen (weet niet hoe ze heten maar ze zijn heel eng) losgelaten toen. Nu 8 jaar later hebben ze er nog af en toe last van...

14. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Hmm ff op google gezocht van die spinnen maar waren van die grote zwarten..

15. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Bij veel van de 'grappen' die ik lees waren die vrienden toch echt geen vrienden meer geweest.. begrijp er niks van :(

16. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    Bij ons is het eigenlijk ook traditie om wat uit te vreten maar dan wel op die manier dat er verder geen dingen kapot gaan of iets.. als voorbeeld een maggibokje in de douchekop (ff bruin goor water maar binnen mum van tijd weer normaal). een alarm in de meterkast, die 's morgens om 8 uur hard afgaat en dan om half 9 een ontbijt laten bezorgen, dat soort dingen. Er is ook nog een bepaalde manier van bed opmaken zodat je denkt dat je er zo in kan, maar moet je toch ff je beddegoed loshalen, maar kan je daarna gewoon je huwelijksnacht inluiden (als je de puf nog hebt ;))
    Vrienden van ons waren echt als de dood dat er wat zou gebeuren, mijn vriend en ik hebben toen toch de sleutels geregeld en hebben alles gewoon leuk versierd met slingers en ballonnen( gewoon normaal zoals bv met verjaardag) en op bed rozenblaadjes en champagneglazen met een pakje chocomelk (hun verslaving). Aan het eind van het feest zeer opvallend de sleutels weer aan zijn moeder terug gegeven en ze werden in ene ff helemaal beroerd hahaha..... Volgende dag sms dat ze het toch wel heel leuk vonden wat we gedaan hadden :)

17. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Pff, ik hoop toch dat ze dat bij ons niet gaan flikken hoor. Dat lijkt me echt vervelend. Ik vind het ook een beetje kinderachtig en afgezaagd. Ik heb toen mijn broertje trouwde, samen met de zus van zijn partner, hun huissleutels voor een beter doeleinde gebruikt ;). We hadden een cadeau namens beide families, en hebben dat toen als verrassing op de eettafel gezet, zodat ze het bij thuiskomst zouden zien. Dat vonden ze wel leuk :D.

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Versieren oke, bij heel het huis voor met witte ballonnen of het bed mooi opdekken en roze blaadjes en flesje wijn neerzetten maar op zijn kop zetten nee. Zou zelf hier niet. Van gediend zijn en ga nu ik dit weet ook echt zorgen dat iedereen zijn sleutels inleverd.

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bij ons hebben ze de hele onderverdieping vol gelegd met ballonnen. Sommige gevuld met rijst. Ik kon en kan de lol er wel van inzien ondanks dat ik weken rijst in huis vond ;)

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Mijn gevoel voor humor is wat dit soort dingen betreft ver te zoeken. Gelukkig heeft bij ons niemand wat gedaan en wij hebben ook nooit wat gedaan.

Deel Deze Pagina