Huis op de kop zetten van getrouwd stel

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Jel

Jel Niet meer actief

Grappig filmpje, alleen jammer van het vele gevloek.

3. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    nou ik vind niet dat jij bij mensen een huis op de kop moet zetten, lekker dan als je thuis komt

Ik kan wel bij een bruidspaar waar ze grote planken voor de voordeur hadden gemaakt, die moesten ze dus eerst open schroeven voor ze naar binnen konden.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bij een vriend van ons (een fervent visser) hadden ze de badkuip vol laten lopen en die vol vissen gedaan.
    Dat vond ik nog wel grappig.

Maar ik zou er zelf niet aan mee werken en ik ben blij dat er bij ons niks is gebeurd...

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Een huis overhoop halen, daar zit ik de humor echt niet van in. Wij deden dat als vrienden onder elkaar toen er getrouwd werd ook echt niet, wel gewoon leuke of een beetje maffe dingen.
    Zo hebben we eens bij een stel een bouillonblokje in de douchekop gedaan, of in het hele huis wekkers gezet (van die harde belwekkers) die dan die nacht elk uur afgingen.
    Toen wij trouwden hadden ze ons huis te koop gezet in de krant voor een belachelijk lage prijs, de hele dag erna ging wel 100x de telefoon haha. Sommige mensen die belden waren ook nog echt teleurgesteld als ze hoorden dat het een trouwgrap was, daar hadden we dan nog het meeste lol om. En verder overal witte strikken in de bomen in de tuin, een witte krans aan de deur, slaapkamer vol witte ballonnen, gewoon leuk.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Bij een vriendin van mij heeft de schoonfamilie een slinger gemaakt van haar ondergoed en daar de kamer mee versierd. Dat had ik echt niet leuk gevonden, dat ze een beetje in jouw ondergoed gaan zitten graaien. Maar ik stel het überhaupt niet op prijs als mensen ongevraagd mijn huis in gaan als ik er niet ben.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik mag hopen dat ze dan niet bij ons gaan doen...zou ik echt niet leuk vinden!

Heb je de hele dag/avond op je voeten gestaan....nee zeg!

Leuke versiering of een tekst op ramen oid zou ik wel kunnen waarderen.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha dat bouillonblokje vind ik echt tof:D die wekkers hebben wij ook weleens gedaan ja

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind het zo iets raar!
    Bij een vriendin van mij hebben ze ook allemaal bekertjes water op de trap gezet en OVERAL echt OVERAL, zelfs in de laadjes van kasten, keukenkasten, in bed ETC rijst gegooit..:$

Snap ook niet wie zoiets flauws heeft kunnen bedenken.
    Ik zou het alles behalve grappig vinden!!!!!!

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ipv een bouillonblokje kun je ook norit in de douchekop doen. Krijg je een zwarte douche. :D

11. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn in oktober 2011 getrouwd, en hadden het ook aan ons been.

Tijdens het feest vond ik ineens een paar van mijn vrienden niet meer. Bleek dat ze naar de frituur waren gereden. Ok, mij niet gelaten, als mensen honger hebben hebben ze honger he :p
    Komen ze ineens terug, en geven ze onze sleutels af met een 'het belangrijkste is dat jullie onthouden dat jullie ons graag zien.' Paniek! :p

Uiteindelijk viel het nog héél goed mee; bekertjes water in de hele gang, een fles champagne op het bed, een hartje op de spiegel en ontbijt klaargezet. Ik vond het super lief :)
    Het enige vervelende was dat ik niet kon bukken in mijn jurk, dus ik kon niet mee helpen. De jurk uitdoen ging niet echt, de slaapkamers waren geblokkeerd, en mijn gastouders waren in het land voor de trouw en bleven bij ons slapen. Dus die hebben nog mee staan opruimen, ocharme.

Uiteindelijk waren we om half 5 thuis, om 5 uur was alles opgeruimd, en lagen mijn gastouders in bed. We hebben ons dan rustig omgekleed en alle geschenkjes en kaartjes netjes opgeruimd, daarna nog even in de zetel liggen bekomen.
    Om 6 uur zijn we dan mijn gastouders naar het vliegveld gaan brengen, en daarna in ons bed gekropen en een gat in de dag geslapen :D

12. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Bij ons hadden ze de boel versierd, met een hele mooie grote stik om de voordeur, hartjes afzet lint, veel slingers en ballonnen. Dat vond ik wel erg leuk. We zijn lang bezig geweest de volgende dag de ballonnen door te prikken.
    De trap omhoog was zigzag afgezet met lint, dus moesten met een schaar naar boven. Maar goed, veel werk is het niet, dus was wel prima. We hebben een spijlenbed en daar zat ook lint aan.
    Enige wat ik niet leuk vond was een ballon in de wc. Maar goed, die in bad gegooid en vlgende dag alles opgeruimd.

We moesten wel lachen. Dachten we alles te hebben opgeruimd. Trekken we een kastje open, valt er nog een ballon uit. :)

Die goudvissen in de badkuip moest ik ook wel om lachen, maar er zijn ook veel dingen waar ik niet blij mee zou zijn!

13. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dat zoveel er een probleem mee hebben als mensen dit zouden doen.... Dat verbaast me eigenlijk echt. Kom op, een grapje en een grol is toch alleen maar leuk. Als mensen die tijd in je willen steken betekend het dat ze jullie leuke mensen vinden, anders dan doe je dat echt niet. Bij ons is er niets 'uitgehaald' ik vond dat best wel jammer. En van die tijd dat je dan niet slaapt, ja nou, je trouwt toch maar één keer, wat maakt het uit.

Er zijn wel grenzen. Niet dingen stuk maken inderdaad of zo'n rotzooi schoppen dat het niet meer te overzien is en minstens mee helpen met opruimen.

Bij onze zus hebben we bv hun hele slaapkamer volg gelegd met ballonnen waar geld in zat. Daarnaast het bestek in een bak wat gedaan en in de vriezer gezet. Verder het huis gewoon leuk versierd.

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dit is dus écht niet leuk he! Dan hadden ze aan mij ook echt een verkeerde gehad. Iemand een ongedierteplaag bezorgen terwijl het je vrienden zijn vind ik een beetje raar;)

15. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ik was er ook doodsbang voor en heb tegen mijn moeder en schoonmoeder gezegd dat ik absoluut niet wilde dat ze de sleutel van ons huis afgaven.
    Toen we thuiskwamen bleek het huis dus toch versierd te zijn en ook binnen. Gelukkig allemaal erg leuk. Rozenblaadjes op de trap en 2 hartjesballonnen en 2 rozen op ons bed. De trapleuning versierd met een slinger. Wat bleek had bij buurvrouw gevraagd aan mijn moeder of ze echt niet even de sleutel mocht hebben dan kreeg mijn moeder die 's avonds terug en ze zou foto's maken en gelijk laten zien. Mijn buurvrouw heeft moeten beloven dat ze geen rommel zouden maken. En dat heeft ze ook niet gedaan. Buiten allemaal slinger waarvan een slinger van de deur heeft afgedrukt aan de deur zeg maar, dat krijgen we er niet meer vanaf. Maar ja we willen toch snel de kozijnen en deuren allemaal verven buiten. Sommige dingen hier vind ik wel erg extreem hoor. Zou ik echt niet blij van worden!

16. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik was zwanger toen wij trouwden, er bleven mensen om sleutels vragen, en ik heb ze zeer goed duidelijk gemaakt dat er niemand, behalve onze buren die de hond zouden uitlaten, welkom was in ons huis! ik hou daar echt niet van en ik vond het ook zielig voor de hond als er mensen ons huis in zouden gaan elke keer! Ik was uiteindelijk zo moe dat we er vroeg een einde aan hebben gemaakt, om kwart voor elf waren we thuis en gelukkig niets gedaan, we hebben onze pyama aangedaan, geld geteld en zijn lekker in ons schone bed gekropen!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vond het echt GEWELDIG dat ons huis bezaait lag met spliterwten.... (vind ze nu af en toe nog wel eens , zijn 6 jaar getrouwd)
    plus al het water , rijst op bed etc etc....

ik riep altijd al dat ik dat super leuk zou vinden om ons huis zo aan te treffen na onze bruiloft...
    en tja..... dan krijg je het ook goed! ;)
    Heb het zelf nog nooit gedaan....

mn man was er iets minder blij mee...
    en al helemaal toen zn moeder om 8 uur op de stoep stond met de stofzuiger :S
    die hebben we toen vriendelijk de deur gewezen ;)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb een keer gehoord dat ze confetti door het hele huis gestrooid hadden..... daar zou ik niet zo blij mee zijn, wat balonnen, of statiegeldflessen zou ik nog om kunnen laggen, maar spliterwten zou ik ook al niet zo blij van worden

19. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    sommige dingen zijn zo niet grappig maar kennelijk doen de meeste wel hetzelfde want wat is er nu grappig aan bekertjes water?? Whohoho wat een humor ;)

Van knorblokje in de douche en die statiegeld flessen en balonnen is nog wel geinig......

Heb liever alles romantisch versierd :cool:

20. tulip

tulip Niet meer actief

ik blijf de meeste reacties hier wel heel flauw vinden, tis toch allemaal lollig die onschuldige humor, en tuurlijk vallen sommige dingen hier niet onder. Maar iemand die het zelfs te veel vindt om te stofzuigen, dat vind ik wel flauw hoor.

Deel Deze Pagina