Nou, ik zou zelf echt niet blij zijn geweest als ze ons huis te pakken gehad zouden hebben. Het is ook gewoon privé. Zou het niet fijn vinden als ze alle kasten open trokken en zo. Dat is gewoon privé. Zeker als je geeneens weet dat er mensen in je huis komen. Maar vind het wel leuk om te lezen, de reacties en wat anderen geflikt hebben...
Dat van die spinnen zou ik nog het minst grappig vinden. Denk dat ik zou gaan verhuizen. Brrr krijg er nu al de kriebels van!
hou op..mocht ik ooit trouwen moet niemand mij zo een geintje flikken! dat wordt dan echt ruzie want hier zie ik de humor niet van in
Ik ga deze zomer trouwen... en ik zou het ook zeker niet grappig vinden als er zoiets uitgehaald wordt! Ik neem aan dat mijn vrienden dat ook wel weten .
Aangezien mijn man in zijn vriendengroep nog wel eens flauwe grappen had uitgehaald bij pasgetrouwde stelletjes (ergste was toch wel graszaad in de dakgoten en op het platte garagedak) was ik bang dat er bij ons ook wel een grap uitgehaald zou worden. Hadden van te voren aangegeven dat we alles prima vonden zolang er maar niets kapot ging en we gewoon zouden kunnen slapen. Het viel reuze mee: een spandoek voor het raam (was 25 jaar ervoor door mij man zelf gemaakt voor zijn broer en schoonzus) met een grappige tekst, de wc vol ballonnen, de hele benedenverdieping versierd met vlaggetjes en boven alle lampen los gedraaid. Dus voor niks druk gemaakt!
wat zijn er hier toch veel zuurpruimen negnegneg het is prive hoor, ik vind die rotzooi echt geen humor... Lekker gezellig zeg Ja sorry hoor, vind het echt verwende zeurreacties.
Gelukkig mag iedereen zijn/haar eigen mening hebben. Wij trouwen 1 juni, en weet zeker dat er bij ons niks gedaan zal worden, en daar ben ik alleen maar blij mee. Leuk hoor... vlug tussen je trouwdag en je huwelijksreis nog even zooi ruimen. Slaapkamer leuk versieren zou ik wel leuk vinden. Maar wat is er grappig aan een huis vol rijst/confetti en bekertjes water?! Ik zie de lol er echt niet van in!
nee daag ik zweet me een ongeluk om mn huis brandschoon te houden, vrienden en familie moeten het niet in hun hoofd halen om dat in 1 dag te verpesten. gelukkig weten ze dat ik dat echt niet op prijs zou stellen.
Wij hadden logees die geregeld hebben dat er geen geouwehoer kwam! Waren we erg blij toen we de volgende dag thuiskwamen en alles keurig netjes en schoon achter gelaten was.
Wij hadden nog nooit gehoord van de 'traditie' om het huis van een pasgetrouwd stel ondersteboven te gooien. Sommige dingen zou ik wel om kunnen lachen, zoals de meubels verplaatsen of overal ballonnen, maar dingen als spinnen, ratten en muizen loslaten in de slaapkamer, overal rijst in doen of graszaad/onkuidzaad in de dakgoot/tuin of een slinger maken van strings, sorry daar had ik echt niet om kunnen lachen. Gelukkig hebben ze het bij ons heel anders aangepakt, namelijk een leuke slinger van ballonnen in de gang en woonkamer en een mooi boeket op tafel. Ook hingen er slingers in de kamer.
Sommige dingen vind ik wel grappig en zou ik de humor wel van in zien. Zolang er geen dingen gesloopt worden. Dat met die spinnen zou ik echt niet blij zijn....correctie ik zou woest!!! zijn. Ben vreselijk bang voor spinnen en degene die dat zou flikken is nog niet jarig :x Dat zijn geen geintjes meer.
Ben het wel een beetje met kwekijzer eens.... Zolang er niks stuk gaat en je er geen plaag aan over houdt, moet het kunnen vind ik! Hier hadden ze de hele trap en overloop vol bekertjes water gezet en alle emmers verstopt! We hadden gasten die bleven slapen, dus we hebben hulp gehad, haha! En een stuk of 5 wekkers verstopt op de boven verdieping die elk uur af zouden gaan! Gelukkig heb ik goede oren en hoorde getik! Ben op onderzoek uit gegaan en alle batterijen er uit gehaald!! Verder was het gewoon gezellig versierd!
Met een stel vrienden het hele huis volgezet met lege flessen en de lege kratten de badkamer mee volgestappeld. Er waren een paar looppaden oa naar de wc, de slaapkamer (bed was vrij) en naar het koffieapparaat in de keuken. De rest stond vol. Het leuke hiervan was wel, dat ze de lege flessen in de kratten konden stappelen en deze naar de winkel konden brengen, zodat ze een leuk centje eraan over hielden. Dit was ipv een enveloppe met geld. Ze vonden het hele idee erg leuk omdat ze niet eerst een gat naar hun bed hoefden te graven toen ze moe thuis kwamen en ze kregen in de ochtend een ontbijtservice. Daarna moesten ze het pas opruimen. Ze vonden het echt een heel leuk en orgineel kado van de vriendenclub.
hihihi, ja ik ook Maar serieus dat er zoveel mensen zo op hun tenen getrapt raken door zoiets, omdat je huis dan niet meer spik en span is...hemel, dat had ik ook echt niet gedacht.
ik heb het ook nog nooit meegemaakt dat mensen dat niet leuk vinden. Dat mn zwager en schoonzus het niet leuk vonden dat door "vrienden" de gevel roze geverfd was, dat snap ik, maar verder axh dan stofzuig of dweil je even, geen probleem hier hoor.
het enige wat wij uitgehaald hebben is blikken achter de trouwauto en in de hal vande flat pamflatten met de namen van onze vrienden en dan zijn getrouwd en een groot spanddoek.. konden ze heel hard om lachen.. Wij gaan in juli dus ben benieuwd of ze wat uit gaan halen haah
Wij hadden wel wat geintjes uitgehaald, maar geen schade aangericht. Bijvoorbeeld, goudvissen in de wasbak,goudvissen in de kan van het koffiezetapparaat. De slaapkamer tot aan de nok vol met rode en witte hartballonen. Spandoek voor het huis, zwaailicht op het dak en meer leuke dingetjes. Het paar kon er hard om lachen en ze hebben echt nog jaren de goudvissen gehad. Maar schade aanbrengen, nee dat gaat te ver.