Ik zou het wel oke vinden. Ik geloof dat ze bij mijn ouders allemaal bierflesjes op de trap en in de gang hadden gezet hihi. Zolang ze niks kapot maken en niks vies maken, geen enge beesten en uit mn kleding kast blijven (dat vind ik prive) vind ik het best. Bijv. zo'n slinger van strings vind ik te ver gaan, dat is prive en daarvan zou ik niet willen dat mn vrienden daar aan zitten. Zou dat trouwens ook niet bij een ander doen. Maar ballonnen of dat met die goudvissen vind ik wel leuk hoor
Helemaal mee eens! Ik heb hier trouwens nog nooit over gehoord hihi. Ik zou me dood schrikken en ik zou keihard gaan huilen denk ik.
dat is een welbekend broodje aap onder de boobytrap uithalers bij trouwende mensen als je het mij vraagt. Dit is de zoveelste variant die ik erop lees
Toen wij trouwden hebben we zeer duidelijk gemaakt dat we dit echt niet wilden hebben! Mijn huis is MIJN huis, en daar komt helemaal niemand ongevraagd in, dus zeker niet als ik ging trouwen.
Hier hadden ze een hok met 2kippen in de woonkamer gezet. Haha..de rest versierd met ballonnen en de slaapkamer lag vol met wc papier. Vond het wel grappig. En was zo weer opgeruimd.
Bij mijn zwager en schoonzus (alweer gescheiden trouwens) hebben we de hele wc vol met ballonnen gedaan. En we hebben hun auto helemaal ingepakt met folie! Dat was eigenlijk het enige. En dat was nadat ze terug kwamen van hun huwelijksreis! Dus het viel mee! Het moet ook niet te gek worden. En ze konden er om lachen. @Devilschase: Er bestaat ook nog zoiets als een grote deurmat over een kleiner gat heen, waardoor het blijft liggen. Maar dat terzijde, je bent gewoon triest als je zoiets doet en denk ook niet dat dit echt gebeurd is, dan heb je echt een steekje los!!
Doet me denken aan een verhaal bij een stel bij wie dat ook was gedaan. Hadden ze een luik bij de voordeur binnen opgezet. Bruidspaar loopt naar binnen, bruid dondert zo in het gat naar beneden, nek gebroken, overleden....
Het is al een paar keer eerder op genoemd, maar wil er nu wel even op reageren. Ik snap werkelijk niet wat er in zo'n iemands kop omgaat. Dan ben je echt niet snugger! Wat dachten ze toen ze dat luik er af deden en de deurmat erop legden? Je raakt toch hoe dan ook gewond? Op zijn minst heb je een gebroken been denk ik... Maar in dit geval dus erger. Je kunt je niet voorstellen dat het vrienden zijn die dit gedaan hebben.
Tijdens de gemiddelde avond dat het uitgevoerd wordt, wordt er ook behoorlijk wat gezopen door "vrienden". Tja, het schijnt dat je dan niet meer zo helder kunt denken. Het zijn alleen geen broodje aapverhalen, maar trieste werkelijkheid! Als je altijd zelf hebt meegeholpen aan dit soort "leuke" activiteiten, vind je het zelf ook leuk als het bij jou gebeurd. Heb je er zelf helemaal niks mee, vind je het gewoon stom en onzinnig als ze dat bij jou doen. Maar ik heb zelf nog nooit leuk gevonden en zie daar de lol ook niet van in. Doe het dan op een ander moment, dat niemand het verwacht.
het is ook allemaal onzin, gewoon broodje aap verhaal. Er is natuurlijk helemaal niemand die zoiets doet.
Gelukkig heb ik niet zulk soort vrienden, bij ons niets gebeurd. Hoorde ook eens dat ze voor de grap bij een pas getrouwd stel de ramen met allemaal tandpasta bekladderd hadden. Die waren daarna gelijk met huwelijksreis gegaan, de zon had er lekker op staan branden en toen ze het daarna van de ramen hadden gehaald, zag je precies nog waar die tandpasta gezeten had en wat er stond (ze hadden ook dingen geschreven), ja, die hebben uiteindelijk hun ramen kunnen vervangen, fijn zo'n grap.
Jewel, er was ook iemand hier in het topic dat zij echt iemand kende, of haar vader, waarvan het dus geen broodje aap verhaal was. Dat hij een dwarslaesie heeft en de vrouw overleden is. Weet niet meer wie.
daar onder stond ook dat het het bekendste broodje aap verhaal is en daarna heeft ze volgens mij niet meer gereageert. Het zou een collega van haar vader zijn geweest. Ik denk dat die vader gewoon wat verzonnen heeft. Geloof mij, dit gebeurt echt niet echt
ja of zo verder, de ene collega verteld een vaag verhaal over ergens gehoord over een bekende en die collega verteld dat weer tegen een volgende, uiteindelijk beland het bij een vader die het weer tegen een dochter verteld... We kennen het allemaal denk ik wel
volgens mij is t geen broodje aap hoor. t zal ooit eens 1 x gebeurd zijn... weet niet of t al genoemd is (niet alles gelezen, sorry) heb ook een gehoord dat er waxinelichtjes waren geplaatst en dat daardoor t huis in vlammen opging... niet echt leuk na wat de mooiste dag van je leven zou moeten zijn. bij mijn ouders lag er in het hele huis confetti, zelfs in de linnenkast. ze hebben snachts alleen t bed verschoond en zijn toen gaan slapen. konden ze de de dag erna t hele huis doen... in onze vriendengroep is maar 1 stel getrouwd, en die hebben dat stiekem gedaan toen ze op reis waren. kregen we een trouwkaart op de mat dat ze zojuist getrouwd waren op fiji... we hebben op de dag van thuiskomst hun kamer heel romantisch aangekleed, met slingers, ballonnen, en condooms met nietjes erin. een paar weken later alsnog een feest gehad en omdat we geen vrijgezellendag hadden kunnen organiseren, kregen ze hun kado pas na een "missie" (speurtocht in rare kleding door t dorp) was zeer geslaagd.