Iedere toffe vriend zal met z'n gezonde boerenverstand heus wel begrijpen dat je geen dingen kapot moet maken. Al het andere vind ik alleen maar leuk. Edit: en dan nog... gaat er perongeluk wel iets kapot, dan is het jammer, maar helaas. Regel het even met z'n allen, komt echt wel weer goed. Om nou te zeggen dat het dan m'n vrienden niet meer zijn... En daarbij heb ik persoonlijk ook véél liever dat ze hier in huis geintjes uithalen dan dat ik een tenenkrommend stukje op m'n bruiloft krijg... VIerfout - Foute bruiloft (2/3) - ABC - YouTube
Ik citeer hem nog even. Popje schreef dat haar vader nog contact heeft met de man waarmee het gebeurde. Maarja ik weet natuurlijk ook niet of het echt is.
Nou nou je komt echt verschikkelijke verhalen tegen!! Een vriendin van mij is 3 jaar geleden getrouwd en daar hebben ze het naar mijn idee ook te bont gemaakt. Wij (haar vrienden groep) hadden ballonnen in hun slaapkamer opgeblazen en er lag alleen wat op de vloer, verder hadden champagne en bonbon's en ontbijtje op bed klaargezet! Daar in tegen hadden de vrienden van de bruidegom ballonnen in de woonkamer opgeblazen met rijst en spuig(!!) erin, dus als je het lekt prikt ........ Glaasjes water op de trap, alle kommetjes, emmers ect. uit huis gehaald dus dat je tig keer moest lopen, folie over hebt bed, achteraf hoorde we dat ze 1,5 uur bezig zijn geweest om het eraf te krijgen! En wat ik het ergst vond is dat ze de wc-deur eruit hadden gehaald..... Die stond 's avonds met het feest bij de ingang konden mensen wat opzetten! In het begin is dat nog leuk, maar als mensen dronken zijn komen er erg vreemden dingen op te staan.. En daar kijken hun nu nog tegen aan! Ik had die deur wel ff een verfje gegeven!
wij hebben slaapkamer van mn pa en zn nieuwe vrouw helemaal volgestauwd met ballonnen en paar grapjassen hadden rijst in hun bed gedaan. dat vonden ze wat minder leuk want idd na lange dag wil je graag lekker relaxen en niet je bed gaan verschonen. maar die ballonnen vonden ze wel helemala geweldig, van grond tot aan plafond helemaal vol, deur ging nog net open haha
Wij hadden het versierd in huis bij mijn broer en zijn vrouw. Ik was nog jong toen dus ik heb niks verzonnen alleen mee uitgevoerd. Ik was toen 19 denk ik zoiets. Verder hadden we 3 kippen in de garage gezet (van hun zwager) en wat kleine goudvisjes en 1 baby haaitje (van hun vriend) in de badkuip. Verder niks meen ik me te herinneren....