schaam momenten met ongesteldheid.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Na topic voor het eerst ongesteld en of wel of niet feestje. Welke momenten staan je nog bij met ongesteldheid die je het schaamrood op de kaken brachten.:)

Nu na bijna 27 jaar ongesteld te zijn vind ik maandverband nog steeds
    verschrikkelijk. Het zit nooit goed lek standaard altijd door. Tampons gebruik ik niet, Dat vind ik ook verschrikkelijk.

Kan me de eerste keer met een tampon ook nog goed heugen. Niet lachen he:)

We gingen zwemmen en voor de eerste keer in mijn leven deed ik een tampon in. Maar niet goed genoeg. Dus ik het water in. Dat ding gaat natuurlijk uit zetten. En dat deed me toch een pijn. Ontmaagd door een tampon daar leek het wel op:p

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    iets meer dan een jaar geleden, viel mn always uit mn broekzak tijdens werk. staat mn werkgever achter me: is dat pakje van jou?

ik weet wel dat t iets heel normaals is enzo, maar toch hou ik t liever prive.......

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Oei, ik had een keer afgesproken met een jongen die mij wel leuk vond, maar we gingen gewoon als vrienden wandelen want ik was niet op die manier in hem geinteresseerd.
    Het was zomer, warm. Ik had een lichtblauw rokje aan, en ja hoor... ik lekte door. En zelf had ik het niet eens in de gaten!
    Een oud vrouwtje riep me toen toe van: kijk meisje, en ze wees op mn billen. Nou, toen wist ik wel hoe laat het was ;).
    Dus snel mn schoudertas over mn billen gehangen en doorgelopen.... verschrikkelijk!

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nou dan hing Ie der half uit denk:p;) eerder gebeurt zo iets die hihihih

Hier nog nooit iets raars gehad gelukkig.
    Wel een keer een meisje op school gehad was doorgelekt arm kind.
    En een mvr in het zwembad waarvan het touwtje buitenboord hing

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha wel in de brugklas dat ik zwaar aan het doorlekken was met een witte broek. Het was in de winter en had gelukkig wel een vestje aan met daaronder een spagettitopje dus liep opeens heel zomers in de winter met een spagettitopje in de school met dat vestje om mn heupen geknoopt haha. Had 2 toetsen en ben daarna als een gek naar huis gegaan en mn moeder verteld hoe of wat. Belde de leraar later nog op waarom ik zomaar was weggegaan zonder me af te melden maar mn moeder heeft me toen gered door te vertellen dat ik echt heel ziek was oid haha.

6. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hihi ja dat heb ik ook eens gezien:D

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Onverwachts ongesteld worden in vliegtuig,niets bij je hebben en dus doorlekken. Gelukkig een donkere spijkerbroek aan. Uiteindelijk wc papier opgevouwen als een soort maandverband. Kan je vertellen dat wc papier in je onderbroek terwijl je nog 3uur op je stoel zit heen en weer te schuiven vreemde dingen doet. Oh ja en als klap op de vuurpijl bij het verlaten van het vlievtuig erachter komen dat je een klein vlekje achter hebt gelaten op de stoel... wat heb ik me die uren rot gevoeld zeg. Ik was 14

8. Jel

Jel Niet meer actief

Eén van de eerste keren dat ik bij mijn man sliep, woonde hij nog bij zijn ouders thuis. We sliepen op 1 persoons matrasjes. Ik was ongesteld en per ongeluk een beetje doorgelekt op het laken. Ik ben druk gaan boenen met een nat washandje en het lukte me niet de vlek schoon te krijgen. Ik hoopte maar dat ze het niet zo opmerken. :) Ik heb dus ook niks gezegd.

En wat ik ook in het andere ongesteldheids-topic neerzette, dat ik me ervoor schaamde als mijn ouders mij na het boodschappen doen een pak maandverband toegooiden, waar mijn broer bij zat. Dan wist ik niet hoe snel ik hem onder mijn trui moest doen.

Toen ik een jaar of 13 was en nog niet zovaak ongesteld was geweest, ging ik zwemmen. Ik had toen nog nooit tampons gebruikt en besloot maar niets in te doen :) want ik dacht: ik zit toch alleen maar in het water. Maar toen ik er uit ging en weer naar de pashokjes liep met mijn vriendinnetje, kwam er een heel spoor achter me aan van bloeddruppeltjes. :) (Als ik er nu over terugdenk, vind ik dat behoorlijk onhygiënisch).

Op de middelbare school waren er een stel brugpiepertjes die, als je door de gang liep, een maandverbandje achter je voeten gooide, en dan zeiden tegen je: "Je laat wat vallen!" En dan tóch zo'n kop krijgen :) ondanks dat ie niet van mij was.

In de tweede klas kregen we allemaal een proefpakketje met maandverband/ tampons en condooms, geloof ik. Overal door de school vond je opgeblazen condooms terug, en een paar jongens uit de klas pakten de maandverband uit het pakje, kleurden hem rood met een stift en plakten het dan op deuren etc... dus die vond je ook door de hele school heen.

De moeder van een vriendin van me moest een keer naar de huisarts, omdat ze haar tampon eruit wilde trekken, en het touwtje knapte eraf... Ook genant lijkt me.

Een meisje uit mijn klas zei als ze ongesteld was altijd dat ze "Ootje" was. Daar werd ze dan ook altijd mee gepest. En tijdens de gymles zeiden ze altijd dat ze haar maandverbandje zagen zitten door haar gymbroekje heen. Erg flauw en zielig.

9. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Mijn nichtje was met mij op vakantie en we waren tezamen ongesteld(was een jaar of 14).
    We gingen tegelijk naar de wc en toen begon ze te brullen.
    Ze had het koordje van de tampon afgetrokken en die zat er nog in natuurlijk.
    Mijn tante is moeten komen helpen en tezamen hebben ze daarin zitte wroeten en doen tot ze de tampon te pakken hadden.

10. Dana

Dana Niet meer actief

ik stopte op mijn werk mijn tampon nog wel eens in mijn mouw als ik naar het toilet ging, met de hele tas die kant op viel ook zo op ;) kom ik onderweg naar het toilet mijn manager tegen die me aan een nieuwe collega wil voorstellen, ik geef een hand en stel me voor terwijl mijn tampon uit mijn mouw valt :$ ik heb nog een jaar een rode kop gehad als die collega langs liep :)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou heb gewerkt bij de poli gynaecologie.. was ook iemand die waarschijnlijk 3 maanden met een afgebroken tampon heeft rondgelopen..

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Omg,dat is pas schamend. Je tante al wroetend in je doos haha

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wil niet eens weten hoe dat geroken heeft :$

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ja precies.. en het is ook nog eens gevaarlijk! Dus stel dat het touwtje afbreekt en hij komt er niet uit.. niet uitstellen van een doktersbezoekje!!

15. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    De eerste keer dat ik een tampon gebruikte.
    Was ik bij mijn oudere zus en ik werd ongesteld. Ik had niks bij me. Zij had alleen tampons. Dus ik dat ding erin stoppen....verschrikkeliijk!
    Moest ik een 1/2 uurtje later plassen...vroeg ik maar weer een nieuwe want nu moest ie er weer uit anders kon ik niet plassen?!?!!?! Hahaha

Ik ben trouwens die eerste keer met tampon erg ziek geweest, ik blijf zeggen dat t door de tampon kwam.

Verder geen genante dingen....tja doorlekken, bah ook zoiets!

16. Jel

Jel Niet meer actief

Ik had ook een keer een logee en ze was kennelijk ongesteld.
    Ze scheen altijd heel hevig ongesteld te zijn en ze was dan ook gigantisch doorgelekt op dat matras. Echt heel veel bloed. Zeg maar op de hoeslaken en dan door op de matras. Niet een klein drupje, maar echt heel veel. Ik ben toen boos op haar geworden. :) Dat was mijn eerste reactie. Ik had haar toen wel mijn excuses aangeboden dat ik zo reageerde, maar ik vond het ronduit goor en onhygiënisch. Ik sliep zelf ook weleens op dat matras. Dus heb hem toen voor altijd omgedraaid en sindsdien altijd moltons eromheen.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ga je niet aan vallen hoor.

Maar je zal maar net zo als dat meisje zo ongesteld zijn. ( dit gebeurt mijn maandelijks) Dat je gewoon niet meer weet hoe het schoon te houden. Terwijl je er alles al aan doet.

Je wilt niet weten hoe ik slaap vier nachten in de maand. Het is omdat me oma die speciale luiers niet meer heeft maar die trok ik graag aan op een gegeven moment luiers voor de urine. En dan nog een maand verbandje tussen je billen extra om maar niet door te lekken.

18. Skye

Skye Niet meer actief

Ik ben wel eens doorgelekt op school! Ik werd ook nog eens de klas uitgestuurd, luisterde weer eens niet. En toen ik weg was zag een gozer uit mijn klas iets op de stoel liggen , nat plekje ofzo (stoel was zwart). Hij is er echt met zijn vinger door heen gegaan en zat toen bloed op zijn vinger whahaha. Toen ik na de pauze weer terug kwam in uiteraard een schone broek, wist iedereen dat ik was doorgelekt. Maar ik schaam me niet zo snel. Moest meer lachen om die gozer die door mijn bloed had zitten roeren hahaha. Dat hele doorlekken interesseerde me eigenlijk vrij weinig

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Beetje lullig waarschijnlijk voelde ze zich mega beschaamd en zij kon hier toch niets aan doen.. Ik zou daar nou echt nooit kwaad over kunnen worden.. En Tuurlijk is het onhygiënisch en goor maar ze dacht niet goh laat ik eens even lekker door gaan lekken op jou matras.

20. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    whuhahaha ik deed dat dus ook in mn mouw steken hahaha

lijkt mij echt zo voorschut :)

Deel Deze Pagina