Nee hoor. Je hebt het over de 4 per uur kraamzorg maar een aanvullende verzekering kan dit vergoeden (is wel meestal alleen in het hoogste niveau qua aanvullende verzekering!)
Ooh zo, nou weer wat geleerd vandaag Maar dan is het maar net bekijken of dat dat het afweegt tegen wat je het hele jaar betaalt hebt aan je zorgverzekering aan aanvullende beurs ed en aan de rekening die je dan 'niet hoeft te betalen'. Snap je het nog
Iza gemeentenzorgpolis. Vergoed ook de eigen bijdragen vanuit het aanvullende pakket. Ik betaal na korting ongeveer 137 per maand. Maar ik maak nogal wat ziektekosten jaarlijks dus ik krijg de premie er makkelijk uit...
Ik zit bij CZ, heb toevallig vanmorgen bekeken hoe ik verzekerd ben omdat ik nu zwanger ben. Het volgende: Zorg voor de bevalling Verloskundige zorg 100% Echoscopie 100% Prenatale screening 100% Inschrijving en intake voor kraamzorg 100% Zorg tijdens de bevalling Thuis 100% In ziekenhuis met medische noodzaak 100% In ziekenhuis of geboortecentrum zonder medische noodzaak maximaal 197,- per dag voor moeder en kind samen Zorg na de bevalling In kraamhotel of thuis maximaal 10 dagen; u betaalt zelf 4,- per uur In ziekenhuis met medische noodzaak 100% In ziekenhuis zonder medische noodzaak zie "Zorg tijdens de bevalling in ziekenhuis zonder medische noodzaak" Totaal 110,56 p/m
Niemand fbto? Want op de site staat dat ze 200 euro per bevalling vergoeden. Aangezien ik in het zk moet bevallen kan ik dit gebruiken voor de kraamzorg.
Ik heb ook fbto inderdaad... Als je niet in het ziekenhuis bevalt of een medische indicatie hebt dan wordt je kraamzorg wel vergoed, of je moet heeeeeeel veel uren willen, maar volgens mij komt het wel uit met een normaal aantal uren kraamzorg. En voordelige premie, want je hoeft maar een paar maanden te betalen, geloof een tientjes extra op de basisverzekering. Kan altijd uit dus, zeker met alle andere extra's die ze vergoeden!
Ik heb DSW, het meest uitgebreide pakket en betaal nu iets van 128,- pm. Ik heb tijdens mijn zwangerschap alleen hoeven te betalen voor de combinatietest (wordt bijna nergens vergoed) en uitgebreid echo onderzoek, want die valt onder eigen risico. Mijn kraamzorg, inclusief de 1,5 extra dag die ik kreeg werd volledig vergoed.
Vgz gezin en zeker pakket. Hier wordt echt alles vergoed wat betrekking heeft met zwangerschap, bevalling en kraamzorg
Ga ook na of de vergoedingen ook gelden als je al zwanger bent op het moment van wijzigingen van verzekering.
Ik heb Delta start. 10 euro ofzo per maand extra en vergoed alles rondom zwanger en bevallen incl lacatiekundige.
Bij univé Polis: gezin 148 pm Alles vergoed! Geen eigen bijdrage! +15uur extra kraamzorg gratis Na dit jaar zet ik m weer om naar een goedkopere