Huis opleuken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Imona, 1 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Bovenste la Zitten alledaagse spullen.
    Middelste laptop enbelectra
    Onderste spullen van rohan. Luiers etc.
    Andere kant boven aquarium. Spullen
    Midden kaarsen en placemats
    Onderste hobby spullen

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ook allemaal spullen die nodig zijn?? Vaak zitten dat soort kastjes vol met troep;)

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nou we hebben lampen. Voor boven de eettafel. Voor boven het zitgedeelte en in de vensterbank. Bijna ruim 200 euro lichter. Maar dan heb je ook wat. De rest moet even wachten. Vanavond eerst maar eens verven en de bank draaien

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee. Die spullen zijn allemaal nodig. Haha. Gebruiken we regelmatig

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Ik zou ook een deel speelgoed op zijn kamer zetten.
    Hier staat bijna alles in de trapkast, en in het tv meubel.
    Paar dingen op hun kamer.
    Tekenen/kleien e.d doen ze aan de eet of salon tafel, verder spelen ze op hun kleed/de vloer.
    Gaat prima en bijna al het speelgoed is uit het zicht :)

Ik zou de bank draaien, en denk ik ook de dressoir met het speelgoedhoekje

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoe bedoel je? Speelgoed hoek op dr plek van dressoir? Dat gaat niet ivm stekkers van het aquarium.

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    En meneer klimt gerust op zijn kast en dan kan hij bij de plankjes. Dus geen goed idee.

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

@Imona het begin is er! :thumup: Bij de zithoek oogt het al een stuk rustiger, die planten zo maken al een heel verschil! (Alhoewel ik ze ook in w grote potten zou zetten)

Kleine stapjes dus.... ;)

Misschien kan je één eetkamerstoel boven zetten, zodat de kinderstoel niet meer midden in de kamer staat en je de kinderstoel gewoon aan de tafel kan zetten. En anders in ieder geval het blad eraf, zodat je hem onder/aan tafel kan schuiven. Het lijkt mij nu een behoorlijke sta-in-de-weg en het is voor je zoon denk ik een stuk gezelliger om écht bij jullie aan tafel te zitten. Wellicht kan je je eettafel een kwart draaien, waardoor de kamer wat ruimtelijker lijkt? Lastig in te schatten of dat mogelijk is op de foto...

Ook ik zou toch wat doen met de IKEA speelgoedkast... kan je niet alle bakken in het zwart doen? Past mooi bij de stoelen en dan heb je niet meer zo’n explosie aan kleuren bij het speelgoed.
    Je zou er ook voor kunnen kiezen om het kastje in de hal te zetten.... bakken er overdag uit in de kamer, ‘s avonds uit het zicht in de hal...

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.691
    113
    Ik ben benieuwd naar je lampen :)

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wc is afgeplakt. Daar ga ik zo verven. Mijn man denkt dat ik zwanger ben en nesteldrang heb ofzo. Haha

Deliana vindt dit leuk.
  11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    De bank staat inmiddels gedraaid. De tafel kan niet draaien. Ivm de manier waarop de lampen opgehangen moeten hangen. We hebben dat al een keer geprobeerd maar zag er niet uit.

Ik krijg maandag mijn nieuwe salaris. Als daar iets van over blijft ga ik planten bakken halen en kussens voor op de bank ed.

De wc is net geverfd. Die moet nu drogen en dan ga ik m intuigen. Niet te druk. Een geur dingetje en een plantje. De foto die op 1 van de plankjes stond komt in de wc te hangen en verder 1 spiegeltje en de rest van de prul er uit. Want ja.. ook de wc stond vol

Mijn man vroeg net waar alle spullen op de plankjes gebleven waren haha. Die vindt mij echt gestoord. Haha

Naar zo met de bank anders en een paar andere lampjes is het al een ander zicht. Ik zal als de plantenbakken er zijn en de kussens weer een nieuwe foto plaatsen. Vind dr lampen echt heel gaaf!

Ik denk de plantenbakken grijs of blauw/groen. Wat denken jullie? Ik neig altijd naar grijs. Vinden wij mooi. Saai he.. Haha.

qwerty123 vindt dit leuk.
  12. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ik mis kleur, warmte en rust in je huis.
    Misschien een muur verven in een groentint of taupe.
    Een grote industriële lamp boven de eettafel..
    Minder kleine prullaria bij elkaar.
    Meer groen in huis..
    Stoere salontafel(s)
    Een vloerkleed

Ik kijk zelf heel veel op instagram!
    Heb daar zelf ook een pagina van mijn eigen huis.

www.instagram.com/het_hazenhuisje

qwerty123, Lies1611 en LVtje vinden dit leuk.
  13. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Wat heb je het leuk ingericht!

Mindy26 vindt dit leuk.
  14. Neilia

Neilia Niet meer actief

He ik volg jou :D

Lies1611 vindt dit leuk.
  15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier alvast hoe het zitgedeelte nu is.

Moet dan nog 2 grote plantenbakken kopen voor de planten in het raam. Paar gekleurde kussens op de bank en dan ben ik aan die kant een heel eind tevreden.

Ja er zou nog iets anders voor het rolluik mogen. Maar dat zit er voor nu even niet in na 300 euro voor nieuwe lampen.

Foto van de andere kant is alleen 1 van de nieuwe lampen daar te zien. Zijn er 2 maar ze hangen nog niet goed. Moeten een stukje opschuiven nog.

Bekijk bijlage 602726 Bekijk bijlage 602727

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Je zithoek ziet er idd al gezelliger uit zo nu de bank gedraaid is! Misschien nog een ander kleed? Deze valt wat weg op de vloer qua kleur.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Dit is idd al veel gezelliger. Vooral die bankklimmende dreumes doet het hem!:roflmao:

qwerty123, Caithy en Imona vinden dit leuk.
  18. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Misschien een grote plant in huis? Dat geeft ook meteen kleur en een andere sfeer

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ben echt waardeloos met planten... een cactus en een plant die je geen water hoeft te geven gaat wel.

Ik zou ook niet weten waar ik een grote plant kwijt moet.

Yellowsun vindt dit leuk.
  20. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Jaaa veel beter zo al! Bank staat veel mooier zo!

Deel Deze Pagina