Oh ik heb jouw post helemaal gemist! Wat lief! We zijn al een heel eind en hard bezig. Zou alleen nog gaan om wat assecoiares ed. Het komt wel. Maar op het gemak. Hst is niet zo dat we geen geld hebben. Dat hebben we namelijk wel. Maar dat is gereserveerd voor andere dingen. Haha. Eens in de zoveel tijd kopen we eens iets groots. December een nieuwe soundbar gekocht van 700 euro. Tja dan blijft er even flink wat minder over voor andere dingen. Je zou het ook kunnen stellen dat we gewoon geld hebben. Maar 9 van de 10 x te gierig zijn om het uit te geven en het grootste deel gespaard wordt. (Vooral op de rekening van onze zoon. Die heeft inmiddels meer spaargeld dan wijzelf.) Ik vind het heel lief en is zeker niet tegen het zere been. Maar het is niet nodig. Ik zou het lekker verkopen als ik jou was.. Hier onder foto's zoals het nu is. Gister de hal geverfd. Vanavond staat het trapgat op het programma. Bekijk bijlage 602878 Bekijk bijlage 602878 Bekijk bijlage 602879 Bekijk bijlage 602880 Oh die donkere vlekken op de muur on de woonkamer is natte verf. Moest het een en ander bijgewerkt worden
Inmiddels een aandeel gekocht. Die komt op de tafel te staan tegen de muur. En wat gekleurde kussentjes. Dus ben weer helemaal tevreden. Haha. Zal morgen foto sturen als het staat.