Wij hadden gister bij de media markt een nieuwe laptop gekocht en nu zien we dat er morgen overmorgen en zondag een actie is.. en dat je 25% korting krijgt op een nieuwe laptop...(aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggggggggggggg) Had ik maar gewacht haha!
bij sommige winkels krijg je dan nog de korting wel eens terug. Weet niet hoe het daar is. Even inormeen anders?... nee heb je, ja kan je krijgen
Hoi hoi, Bij de mediamarkt was altijd een regel dat als je een artikel binnen een bepaald aantal dagen ergens goedkoper vind(dus ook bij hunzelf), dat je dan het verschil bedrag terug krijgt, weet niet of dit nu nog zo is. Dit heb ik ooit gehad met een computerscherm, zaterdags gekocht en de week erna was het bij hun in de aanbieding, heb toen het verschil bedrag wel terug gekregen.
het is als ik het goed zeg zelfs wettelijk bepaald! maar wij hadden dit met een film camera! en hebben gewoon het verschil terug gekregen! daarbij heb je toch ook 8dgn omruil tijd? doe je dat toch? is namelijk precies hetzelfde
je krijgt bij mediamarkt gewoon het bedrag wat je teveel betaald heb terug hadden wij ook een keertje bij de mediamarkt en om een topic testarten heb je niet altijd een doel nodig
pc en laptops ed kan je niet ruilen bij de mediamarkt,daar zijn wij inmiddels ook al achter gekomen(we hadden nl. hetzelfde probleem)staat in de voorwaarden van de mediamarkt die ergens piepklein beschreven staan wijhadden er de grootste ruzie mediamarkt ik ben toch niet gek nee maar ik wel
Gewoon even teruggaan... wel lullig trouwens dat de verkoper jullie er niet even op gewezen heeft. Zo'n actie wordt nl niet in 5 minuten bedacht, dat is al weken bij hun bekend. Dat zou ik ook als argument aandragen en zeggen dat je erg teleurgesteld bent. Vraag gewoon om het verschil terug, desnoods in de vorm van een tegoedbon. Volgens mij kunnen ze dat niet weigeren. Ik zou het zeker proberen.
Ik zie trouwens net de advertentie op tv, het is TOT 25% korting, dus niet perse 25. Ik zou zowiezo even teruggaan.
ja indd tot 25% zag het net ook! En doel van de topic is (was ik vergeten erbij te zetten) of je dus het verschil kunt terug krijgen
Nee hoor. Koop is koop en je zit daar in principe dus gewoon aan vast. Wel wettelijk bepaald is dat je een product mag omruilen als het om een koop op afstand gaat. Dus als je via internet hebt besteld. Ook daar gelden weer uitzonderingen op trouwens. Maar in principe, als het ergens anders goedkoper is heb je niet automatisch recht op terugbetaling van het verschil. Gewoon een kwestie van zelf goed opletten dus...!