Helaas hen ik niet zo een goede band met mijn schoonmoeder en voel ik me nooit zo op me gemak bij haar. 5 jaar terug zijn ze in de buurt komen wonen. Gelukkig loopt ze niet de deur plat. Het is een vrouw die niet ziet dat ze met haar gedrag en houding mensen afstoot. Maar ze heeft ook heel veel goede kanten en heeft veel voor de kleinkinderen over en staat altijd voor ons klaar. Dus niet alleen negatief. Maar ze bemoeit zich met dingen waar ze zich niet mee moet bemoeien. Nu kreeg ik van mijn mannetje te horen dat mijn schoonouders ook dan op vakantie gaan in hetzelfde gebied in Duitsland als wij op korte afstand. Dit viel even rauw op mijn dak omdat ik niet continue met mijn schoonouders opgescheept wil zitten. Misschien een beetje aanstellerig maar het zal straks wel weer wegzakken maar voor nu heb ik totaal geen zin in mijn vakantie (al duurt het nog 35 weken voordat ik op vakantie ga)
oei ja nee als dat niet gepland was zou ik er ook niet zo blij mee zijn, als je weet dat ze dus wel om de haverklap aan komen waaien enz. Wat vindt je man ervan? Ik zou samen al even goede afspraken maken.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Zou ook niet blij zijn met zo'n bericht. Hebben ze bewust voor dezelfde periode en bestemming gekozen, of is het min of meer toeval?
Wij nemen (schoon)ouders juist mee op vakantie😂😂😂 Maar ik snap dat wel als je er niet zoveel mee hebt.. een paar jaar geleden zag ik me ook niet op vakantie gaan met hun bah Hopelijk gaat het allemaal meevallen!
Ben ook wel benieuwd of het zo gepand is of toeval. Staat het voor jullie al vast, of kun je nog omboeken? En zo niet, dan inderdaad goede afspraken maken. Wat voor vakantie is het? Zouden jullie veel op pad gaan? Dan is het een kwestie van zorgen dat jullie weg zijn voor ze komt Of gewoon het exacte adres niet geven.
Ik weet niet of het expres zo geboekt is. Ze gaan al jaren naar dat huisje alleen normaal altijd in juni of september. Wij gaan kamperen en zijn er verleden jaar voor het eerst geweest maar vanwege pech met de auto waardoor we deze een week daar kwijt geweest zijn en onze vakantie eigenlijk in het water viel wilde we daar weer naar toe en hebben we net een plekje gereserveerd van het weekend. Wel zien hoe het gaat maar ik kan hef nog niet leuk vinden.
"Lieve schoonouders, we vinden het leuk om een dagje wat samen te doen maar verder willen de vakantie als gezin gaan doen. Lekker met z'n 7-en.. druk zat " Klaar