Ik ben vandaag al geweest bij de AH, Blokker, HEMA en Xenos... maar daar verkopen ze ze niet. Wie weet waar ik ze kan vinden? Ik heb ze morgen nodig! Goed alternatief is prikkers met een kerst-thema. Dus kerstboompjes of -mannetjes of sneeuwpopjes of zo.
Ik zag ze vandaag bij de so-low, kerstmannen en sterretjes en allerlei figuren. Weet niet of ze die winkel overal hebben.
Ik heb ze vorig jaar ook gezocht en niet gevonden, ging toen om verjaardagstraktatie en heb toen parapluutjes gebruikt. Bij de Hema hebben ze cocktailprikkers met kerstthema, ik heb ze ook.
Bij de blokker hebben ze kerstprikkertjes met glitter kerstboompjes en sterren. Oh lees nu pas dat je al bij de blikker bent geweest. Hier hadden ze ze dus wel
Ik heb de bij de Zeeman gekocht. Met houten kerstboompjes en engeltjes. Maar ze hadden ook nog met andere kerstfiguurtjes. Een euro een zakje.
Ahhhh schattig. Probeert me een koekje van eigen deeg te geven. Sorry schat, maar Googlen was het eerste wat ik deed. En met de tekst, die jij heel knap gekopieerd en geplakt hebt, komt er sowieso niks nuttigs uit. Bol.com heeft deze niet, of niet leverbaar morgen. Marktplaats is een te groot risico. Zal ook niet morgen binnen zijn. Sterker nog, gezien de kerstdrukte durf ik niet te vertrouwen op de online winkels en de bezorgdiensten. Vandaar dat ik op zoek ben naar FYSIEKE winkels. En heel raar, die komen niet 1, 2, 3 uit Google gerold als je niet exact de benaming gebruikt, waarmee de meeste winkels online adverteren. De action heb ik nog niet gehad (was niet in de buurt vannde rest en geen tijd voor vandaag), maar daar ga ik zeker even kijken morgen! De Macro of Sligo is te ver weg en heb geen pas (kan ik wel via via aankomen). Bedankt voor de nuttige suggesties in elk geval.
Nou, je weet een grappig bedoelde opmerking in elk geval met gepaste sportiviteit op te vatten . Veel succes met de zoektocht verder...
Een paar jaar geleden had ik ook zulke cocktailprikkers nodig voor een traktatie. Heb toen ook verschillende winkels bezocht, maar uiteindelijk toch via internet moeten bestellen. Dat wordt voor jou wat lastiger omdat ze morgen al nodig zijn.