Wij hebben ons huis vorig jaar verkocht na 2 jaar 9 maanden. Maar de markt trekt aan dus hopelijk gaat het sneller voor jullie
Ons huis kwam 2 dagen voor de openhuizendag op Funda. Die dag hadden we 4 kijkers. In diezelfde week stonden nog 3 andere bezichtigingen gepland en precies een week nadat het online kwam was het verkocht. Het kan dus heel snel gaan, maar kan zomaar tijdje duren. Succes met de verkoop!
wij hebben in september ons huis verkocht in 2,5 week. 5 kijkers gehad. ( we gingen op vakantie, en grapten tegen de makelaar dat hij in die vakantie het maar verkocht moest hebben. dat lukte dus ) Het huis wat we hebben gekocht, heeft officieel niet eens echt "te koop" gestaan. voor de show, 1 dag op Funda. Verkoper bracht toevallig plattegronden op het moment dat wij bij makelaar verkoopcontract van eigen woning zaten te tekenen. En nee, geen randstad, maar provinciestadje in het noorden
Een vriendin van me had haar huis net op Funda, razendsnel veel kijkers, openhuizendag liep 't echt storm, daarna snel verkocht. Al met al nog geen maandje bezig geweest, ik geloof vanaf dat het op Funda kwam 23 dagen tot het verkocht was.
Via mijn werk weet ik dat iemand met een week het huis verkocht had en ik ken mensen die het huis 's morgens op funda hadden en 's avonds was het verkocht. Het ligt er volledig aan in wat voor staat je huis is en wat de ander wil.
Tsja, wij hebben ons huis gekocht toen het nog niet in de verkoop was (dit zou nog 2 weken duren). En als we het nu te koop zetten is het waarschijnlijk binnen 2 weken verkocht. Huizen zijn hier zeer aantrekkelijk, goede buurt, mooie huizen en het is af. Zelfs de prutwoningen zijn hier binnen een maand verkocht. Hopelijk voor jullie wordt het ook snel verkocht!
Wij hadden ons appartement in april te koop gezet. Heeft uiteindelijk twee maanden geduurd voordat we eerste kijker hadden, en gelukkig was dat gelijk de koper. Ons appartement was helemaal netjes, maar erg dik aan de prijs. Wel terecht, maar in 'goedkope' wijk, dus weinig interesse. Het huis waar wij nu wonen hebben we in augustus gekocht. Omdat we al een paar keer mis hadden gegrepen, hadden we een aankoopmakelaar genomen. Die kreeg te horen over dit huis en voordat het op Funda kwam, hadden wij al een afspraak. Gelijk een bod gedaan, en 's avonds akoord. Kan snel gaan dus! Succes!
Hier 2 maanden geleden ons huis te koop gezet. Eerste week al verkocht waren het eens met de prijs. De makelaar ging ze bellen maar ze namen de telefoon niet meer op. Dus een week van funda geweest en weer in de verkoop. 1week later weer verkocht en nu difinitief de 6 weken zijn om Nu druk op zoek naar een huurwoning.(nieuwbouw gekocht duurt nog 1 jaar) We hebbenn nog 2 maanden hier. Veel mensen hebben hier me huis gezien,heb toen ook een topic geopend. Succes!
Ons huis ging in maart in de verkoop. Op zaterdag op funda, op maandag 5 kijkafspraken gepland op dinsdag nog 3 erbij. Op 1 dag 5 afspraken achterelkaar en aan het einde van de middag verkocht. Het kan heel snel gaan , maar hangt van zoveel factoren af
Wooow ik lees hier dat het soms erg snel gaat. Fijn zeg! Wij hebben een instapklaar huis die in 2012 geheel(behalve zolder maar die is verder prima) gerenoveerd is in een goede buurt en de prijs is volgens de makelaar ook goed. Ons huis is gisteren 1144 keer bekeken op Funda is dit veel? Nog geen bezichtig uitgekomen ofzo. Hopelijk wordt het dinsdag misschien wel iets met de kijker die voor een 2e bezichtiging komt. Bedankt voor de reacties tot nu toe. Nog meer ervaringen?
Ons huis was binnen 1 week verkocht. Al de eerste dag dat het op Funda stond 7 verzoeken voor bezichtiging. Onze makelaar koos ervoor om diezelfde week een open huis te houden waarbij 12 kijkers (12 stellen) geweest zijn. De dag erna nog 1 met een aankoopmakelaar. Oh ja tijdens het open huis werd de kijkers verzocht om een eindbod te doen. Toen dus doorgegaan met het hoogste bod. Alles ging zo snel dat wij ook snel op zoek "moesten" naar een ander huis. Wij hadden rekening gehouden met 6 maanden tot 1 jaar...... Oh ja, ons huis stond te koop in juni dit jaar.
Zou uit gaan van 6-12 maanden volgens mij is dat best wel reëel. Onze woning komt binnenkort ook officieel in de verkoop, sinds een paar dagen hebben wij hem zelf op fb gezet en wij hebben momenteel contact met een geïnteresseerde. Maar alsnog ga ik gewoon uit van die 6-12 maand. Is het eerder, dan is het mooi
Ons appartement kwam 16 april te koop. Half tien op funda, half twaalf eerste kijker ingepland. Uur later nog een kijker. In 1 week zes kijkers, nog twee op de planning maar die zijn afgebeld. We hadden drie bieders en 23 april was het verkocht.
Hier nu sinds weekje of 4 op Funda en 0,0 respons tot nu toe. Wel goed bekeken op Funda. Hopelijk trekt het na de feestdagen wat aan.
Ons huis was binnen 2,5weken verkocht. Nu helaas nog steeds aan het wachten totdat de koper laat weten of hij de financiering in orde heeft. Wij hebben zelf ons nieuwe huis gekocht toen we voor dit huis het voorlopig koopcontract getekend hadden. Maar ja dan nog is het afwachten. Succes met de verkoop.
Ons huis stond 10 september op funda en 2 weken later was het verkocht onder voorbehoud. Dus het kan snel gaan. succes