Ja wilde dat ze in een net huis kwam. We hebben ook een hond en ik wilde ook geen berg was. Helaas kon ik bij de 2e zwangerschap weinig. Op zondag voor de inleiding hebben mijn man en mijn moeder nog het huis een goede beurt gegeven. persoonlijk vind ik een kraamhulp, die is voor moeder en kind en doet er huishoudelijke taken bij, het is in mijn ogen niet zo dat ze voornamelijk voor het huishouden is. gr brenda
haha, heel herkenbaar hoor!! Eind juni hebben wij de intake van de kraamzorg en wil zelfs dat mijn huis er dan al goed uit ziet Ik ga zodra ik verlof heb ook elke dag een deel van het huis doen (op mn gemakje), zodat er inderdaad niet wordt gedacht; wat een vieze mensen! (het valt allemaal wel mee hoor )
Ja, ze zien alles. Maar ze zijn ook wel wat gewend hoor. Ik kon de laatste weken nog heel weinig doen en ik zal niet de enige zijn. M'n moeder had nog wel een keer wat schoongemaakt, dingetjes die ik belangrijk vond, maar echt niet alles. Dus als ze gedacht heeft wat een vieze mensen, denk ik dat het wel meeviel/jammer dan. Wij hadden trouwens het geluk van een geplande thuisbevalling die jammer genoeg wel in het zk eindigde. Dus de kraamverzorgster die bij de bv aanwezig was, had alles netjes aan kant toen wij terug kwamen uit het ziekenhuis. Beddengoed gewassen, dat was wel heel lekker!
Onze kraamhulp ziet hier werkelijk alle hoeken van ons huis, want ze maakt overal schoon en legt de was in de kasten enz. Ik heb gezegd op dag 1: doe of je thuis bent, trek alle kasten maar open. Het was hier wel vrij netjes, want we hebben alles altijd wel erg schoon en netjes, maar ik kwam pas thuis na 6 dagen ziekenhuis en kan vanwege de KS helaas niet stofzuigen enz, dus heb het niet extra schoongemaakt hoor.