Vandaag was het dan zover, we hebben onze Parson Russel pup Capo opgehaald! En deze foto moest ik gewoon hier plaatsen Lief he! liefs Es
Wat n drolletje! Heeft n beetje wat weg van n dwerg pinchertje (ja ok voor mij dan...moest meteen aan onze floor denken). Deze zijn zeker ook lekker fel en slim?
ja hij is echt lekker actief en ze worden ook erg fel ja Heb nog 3 grote honden maar om nou te zeggen dat hij bang was pffffff, hij liep er recht op af en blafte er eens tegen hahahaha. Dus de rangorde zal hier de komende dagen ook nog wel bepaald worden
aaaaahhhh wat een schatje ik hoor het al je hebt er voorlopig je handen vol aan maar hou vol hé jij bent de baas
Capo von der Terrorbande pfffff.....hij piept in de avond meer als overdag. Denk dat hij zijn moeder nu extra mist ofzo. Moeilijk hoor om hem dan niet op de bank te nemen, maar ik houd vol! Heb net in onze slaapkamer de kleinste bench maar neegezet met een soort pamperkleedje weet dat ik er wel uit moet maar voor de ongelukjes altijd handig. Nu zit ik op de bank met mijn voet bij zijn mandje en eindelijk slaapt hij, nu maar hopen dat het effies duurt! o als iemand tips heeft die zijn altijd welkom en als iemand weet hoelang dit ongeveer duurt vind ik dat ook leuk om te weten. liefs Es en de hondenbende
oehhh wat een poepie! ikke wil ook..... (hebben al genoeg, maar ik smelt gewoon bij het zien van die jonge beestjes)