10,5 maand te koop gestaan, we hebben maar 1 kijker gehad en dat was hem! moet wel zeggen toen wij eindelijk huizen konden gaan kijken dat er opeens veel huizen verkocht waren.. dus het trekt wel aan. maar ja ligt er ook wel aan waar je woont en wat voor huis het is denk ik Succes!
Jeetje dames wat een hoop fijne reactie's! Ik wil inderdaad echt niet met dubbele lasten te komen zitten. Mijn man heeft namelijk wel een vast contract, maar ik helaas niet. Wij worden helaas een beetje gedwongen om ons huis te koop te zetten vanwege een buurman waar ik al 6 jaar tegen aan het vechten ben. En nu zijn we het gewoon zat, tijd om het geluk ergens anders te vinden. Wij wonen in almere, in een simpel rijtjes huis. Denk zelf zo dat de prijs zo ongeveer 130.000 gaat worden. Dus hoop met deze prijs hem toch snel kwijt te zijn. achter ons in de straat is net z;n huis binnen 3 maanden verkocht. ook voor die prijs ongeveer. Tegen over ons staat hetzelfde huis te koop, maar die vragen er 170.000 voor. Dus die staat al eeuwen te koop. Op dit moment moet ik alleen mijn voorraam vervangen, die is lek. we gaan morgen een afspraak maken.
Ik lees jou berichtje nu pas, jullie dus ook bij je ouders. Wij volgend weekend verhuizen en 31 jan de sleutel overdracht, ik ben dan bijna 33 weken zwanger en gaan dan vanaf 1 feb met hypothekers en makelaars praten en op huizenjacht... Alles stapje voor stapje met een zwangere vrouw haha ... Stuur je wel even een privé berichtje, ben erg benieuwd hoe het bij jou nu gaat
Mijn appartement staat nu bijna 2 jaar te koop, 1 kijker gehad gelukkig nu wel verhuurd en het huis van mijn vriend (waar we nu wonen) staat al 2,5 jaar te koop en misschien iets van 4 kijkers gehad. Het is echt een hele moeilijke markt dus heel verstandig dat je eerst gaat verkopen. Heel veel succes!!
Het appartement van mijn vriend staat (in mei 2 jaar) te koop in Nijmegen. Super plek, tussen het station, winkel centrum en kronenburger park in. Allemaal heel netjes, nette keuken, vloer, badkamer en balkonnetje. Maar.... In het complex staan er 12!!! Geloof ik te koop. We hebben het nu verhuurt en hebben samen ergens anders ook een woning gehuurd wat te koop staat. Maar we willen echt van het appartement af. Dus willen met de prijs zakken en hopelijk de restschuld mee nemen in volgende hypotheek..
ons huis staat nu 4 maanden te kopen. een appartement. maar helaas is hier zoveel concurrentie! je moet er echt uitspringen en dat doen we niet... we zijn nu vrij laag met de prijs gaan zitten want we willen eigenlijk dit jaar wel weg. veel lager dan dit kunnen we niet want we hebben hier al enorm verlies op! zo'n 30000 euro! nu twijfelen we om de keuken te renoveren om het sneller te verkopen, of nog lager zetten... iemand advies??
Verstandige keus om eerst te verkopen! Wij hebben een 3 kamer benedenwoning met tuin. Maar ligt vrij landelijk en in een rustige plaats. Dat moet je trekken. Ik heb bijna 2 jaar terug een verkeerde keuze gemaakt door dit te kopen. Nu een klein kereltje verder en we vinden het echt te klein worden. Ook wonen we nu stuk van alle oppas vandaan en dat is wel een struikelblok. We betalen ons een ongeluk aan benzine om naar het werk te komen. Heel stom van me toen. Maar goed, wij zijn nu met 2 makelaars bezig om te kijken welke we gaan gebruiken voor de verkoop van ons appartement. Pas als dit verkocht is willen we een nieuwe woning kopen. We hebben alleen geen spaargeld en gaan daarom waarschijnlijk tijdelijk bij een van onze ouders is. Ik zie dat eigenlijk niet zitten met een kleintje, maar we kunnen dan wel even keihard sparen en daarna een woning kopen die helemaal bij ons past.