Weet niet exact wat erbij hoort, maar 360graden foto’s, een maand of week lang boven in de ranking, een 3D plattegrond.. etc
4 ton koopprijs hoeft toch niet 4 ton hypotheek te betekenen? Wij hebben bv al 2x een huis met hele goede overwaarde kunnen verkopen. Ons huis van 4 ton heeft straks een hypotheek van iets meer dan de helft daarvan
Hier precies hetzelfde. Mijn man heeft nog wel het bedrag voor funda (475 euro) eraf kunnen praten, omdat ons huis al verkocht was voordat hij op funda stond.
Wij hebben de eerste twee kijkers achter de rug. Kon niet echt peilen of ze nou enthousiast waren ofniet Haha. Op naar de overige 21!
Wij zijn nu alweer de tuin aan het klaar maken voor de eerste kijkers! Weer een reden om weg te gaan! Wat een werk!
Jullie verkopen via Makelaarsland dan? Wij twijfelde daar ook over, ivm de hoge kosten voor een ‘normale’ makelaar
Ja klopt. Ik doe alle bezichtigingen zelf. Moet zeggen dat het makkelijk te doen is hoor. En het scheelt zoveel in de kosten.
@mama2bengeltjes leuk om die huizen eens van binnen te zien Is redelijk dicht bij mn werk en regelmatig door die wijken gekomen. @Pinkblossom wij betalen 1%courtage incl btw en opstartkosten krijgen we cadeau, omdat we 7 jaar geleden dit huis ook bij hen hebben gekocht En onderhandelen hoort er gewoon bij. Wij hebben het niet gedaan omdat deze makelaar meteen hiermee kwam. Andere makelaar wilde wel echt onderhandelen, maar hebben gezegd dat ze 1 voorstel neer mogen leggen en dat we niet onderhandelen. Toen we aangaven dat we niet voor hun kozen, konden ze ineens nog zakken... Donderdag worden hier de foto’s gemaakt, ben enorm benieuwd! Hebben de tuin echt in een week compleet verbouwd en ziet er zoveel beter uit nu!
Doe je die allemaal los van elkaar? Ik zou een open huis plannen, joh. Anders blijf je bezig met zoveel kijkers!
O dat is wel netjes! Wij gaan toch maar met de makelaar in zee daar waar we ons prettig bij voelde, met 1,45% courtage.